piątek, 20 września 2013

Wanilia Studio - sprawdzone miejsce w Częstochowie

Dziś trochę na pocieszenie, trochę dla lepszego samopoczucia, wybrałam się z Angel do Wanilia Studio, które mieści się w Częstochowie przy ulicy Sabinowskiej 29.
Planowałam dokładną relację na blogu, ale chyba zastrzyk mnie rozłożył, albo lek na alergię przymulił... W każdym razie trochę nie w formie jestem więc dziś krótko i zwięźle.
Studio jest malutkie, ale dzięki temu strasznie przytulne :). Można poczuć się swobodnie, nie jest się obserwowanym z każdej strony (takie sytuacje strasznie mnie stresują zawsze). Na pierwszy ogień poszła Angel i podcięła swoje śliczne loczki :). Szczerze mówiąc w przeszłości byłam u pewnego fryzjera z moją przyjaciółką... I ją wysłałam pierwszą na fotel... Potem poszłam sama i to był błąd! Powinnam zasugerować się jej kiepską fryzurą i zwiewać ;) (fryzjer w centrum miasta, który w piątkowe popołudnie przyjmuje bez umawiania i kolejki to nie jest najlepszy wybór...).  Dziś na fotelu zasiadłam spokojnie :). Na głowie miałam robione to co zawsze, czyli "nie wiem, coś ładnego" ;), wiedziałam tylko, że chcę zapuszczać włosy w spokoju i potrzebuję odmiany od poprzedniej fryzury. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak to wyglądało :). Za dzisiejszą imprezę zapłąciłam 23 zł, co jest bardzo miłą cenową odmianą. W tej chwili jestem zadowolona z fryzury, mam nadzieję, że po umyciu włosów mi nie minie (ale nie powinno w końcu na głowie mam boba, a to lubię). Polecam Wanilia Studio! Co ciekawe w ofercie jest farbowanie naturalnymi farbami Logona (kusi mnie bardzo) :).

Przed
O, tą fryzurę chcę! <3

Angel podgląda moje pranie, a ja obserwuję jej paznokcie :)
A obiektywie Angel :) ps. nie często zdaża mi się oglądać mój kolczyk z tej perspektywy ;)



Znudzona Angel nadzoruje z braku laku ;)
I znowu obiektyw Angel :) Tak teraz wyglądam :)



17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna fryzurka.. Ja też zapuszczam włosy i kiepsko mi idzie. Cały czas mam ochotę obciąć, ale się zaparłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe wiem jak mam ocenić swoje zapuszczanie... W wakacje miałam włosy do ramion ;)

      Usuń
  2. ja mam wrażenie, że mnie to już z 1/3 włosów została i wkrótce wypadnie mi reszta. Wtedy nie pozostanie mi nic innego jak się ciachnąć na krótko. Ty wyglądasz bardzo dobrze, ale pewnie też dlatego, że masz proste włosy i taka fryzura ma sens :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głopoty gadasz, masz burzę loków <3

      Usuń
  3. hehe heheeee nie znudzona, tylko kręgosłup mnie bolał i nie wiedziałam już jak mam stać :)
    Ale kolorek na pazurkach mi ładny wyszedł :)
    P.s. Nie dałaś tego ładnego zdjęcia z nie wyprostowanymi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które to było? na pysk padam, nie ogarniam już

      Usuń
  4. Czy ten salon jest na ulicy Aleja Pokoju w Częstochowię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty jestes modelka, to ja jestem papiez.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne masz te kudełki teraz :)
    I marzy mi się taka opalenizna,ale słońce coś mnie nie lubi w tym roku, także ten- oddaj trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Ukochany mówi mi, że wyglądam jak Paździochowa :]. Spoko, pozbywam się jej więc chętnie oddam :)

      Usuń
  7. Haha :D Widać Angel była bardzo zaciekawiona całym zabiegiem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...