wtorek, 10 września 2013

40 stopni w cieniu

Witam Was wakacyjnie :D Ja tylko na chwilę, wieczorem będę na dłużej ;) W każde wakacje mam taki ulubiony ciuch, w którym mogłabym chodzić na okrągło (raz to były nawet spodenki od piżamy O.O). Ciuchem tych wakacji jest pareo :D Basen, plaża, a nawet obiad jak nie chce mi się wchodzić na górę... Hihi








bikini - H&M, japonki - Reserved, kapelusz - Biedronka :D, pareo - Lumide.pl, biżuteria - bizuteria-mucha.pl, by Dziubeka, torba - uczyłam sobie

8 komentarzy:

  1. Zazdraszczam Ci, ale normalnie aż się ucieszyłam jak zobaczyłam zdjęcia :))) pozdrawiam Was mgliście, chociaż z tendencją słoneczną. W często się przejasnilo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps wszystko co granatowe jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wielofunkcyjne może być pareo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pareo genialne! Pięknie komponuje się z różem ;) Mam nadzieję, że urlop udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu mi cieplej :) Wyglądasz cudnie. Pozycja 5 mnie rozwaliła - co to za figura? :D też sobie poćwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...