poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Z wieczora biżuteryjnie - Biżuteria Mucha

Przerywam smażenie placków (z jabłkami <3) by nadać ważny komunikat. Podjęłam współpracę z Biżuterią Mucha. Znacie tą markę? W ofercie jest biżuteria modowa ręcznie robiona. Wybór jest bardzo duży i każdy na pewno znajdzie coś dla siebie :) Mi szczególnie przypadły do gustu delikatne bransoletki z zawieszkami, kojarzą mi się z moim pobytem w Turcji :D. Miłe wspomnienia :)
Jak Wam się podoba biżuteria, którą oferuje Mucha? Chcecie konkurs, w którym do wygrania będzie drobiazg tej marki? :)



4 komentarze:

  1. słodziutki maluszek:) ja czekam na zamówienie z goti, Chamilli, Pandory i dziubeki:) jestem bizuteryjnym potworem, ale mam w sierpniu imieniny więc kumuluje prezenty...

    Biżuterii-Musze się przyjrzeć muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajrzałam- ale sliczne bransoletki:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ci się podobają to wypatruj konkursu ;)

      Usuń
  3. Niektóre są FAJNE :) Ale nazwa firmy ;) czadowa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...