piątek, 2 sierpnia 2013

Stop Suchej Skórze

Kulminacja akcji o której było głośno... Z różnych względów ;). Przedstawię Wam moją przygodę z płatkami kolagenowymi Beauty Face...
Wszystko zaczęło się od tego, że oglądając kosmetyk w opakowaniu coś mi się nie podobało. Ten niebieski żelek był jakby rozlany i w kawałkach. Pomyślałam, że to może płyn zakłamuje obraz sprawy i machnęłam ręką... Aż przyszła chwila otwarcia opakowania... Te płatki faktycznie były porwane! Nie wiedziałam o co chodzi, ale jak zbadałam je z bliska to mnie olśniło! Płatki po prostu zostały źle nadlane, żelowa substancja rozpłynęła się po formie i wyszła lipa. No dobra, nie wiem jak powstają takie płatki, ale właśnie tak to wyglądało i taki proces produkcyjny sobie wyobraziłam. Idziemy dalej. Poprzyklejałam strzępki płatków pod oczy i czekałam. Pod prawym oczkiem, czyli tam gdzie miałam więcej płatka, zaczęło mnie piec delikatnie. Zignorowałam to, w końcu może to skutek super działania kosmetyku... Żelki pod oczami nosiłam przez czas bliżej nieokreślony, w każdym razie jak zaczęły wysychać to się ich pozbyłam. Skóra była nawilżona i wygładzona, ale... Ale ale ale! Ale miałam podpuchnięte oczy! To mi się prawie nie zdarza, jedynie jak przez kilka dni nie dosypiam... Albo jak mam alergię ;). Albo zapalenie spojówek O.O :( Fakt faktem, że jest to dość patologiczne zjawisko na mojej twarzy. Miałam nawet wrażenie, że to wygładzenie skóry związane jest z jej napuchnięciem :(. "Efekt" utrzymał się przez całą noc i pół dnia, potem doszłam do normy. Naprawdę nie wiem co mam o tym myśleć. Wcześniej, stosując inne płatki, miałam do czynienia z produktami pierwszej klasy, a skutki były jedynie pozytywne. Tym razem nie miałam niestety tyle szczęścia :(.
Zapraszam Was na stronę Beauty Face




5 komentarzy:

  1. Jak zaczyna mnie coś piec to zdejmuje natychmiast i nie czekam aż będzie gorzej. Po różnych sytuacjach już nie ryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też własnie mnie coś zaczęło piec. Pomyślałam ze to efekt chłodzenia. Niestety płatki też były porwane. Szkoda. Napisałam do Beautyface. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś wszyscy piszą recenzję tych płatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zadowolona z tych płatków, próbowałam i nie. Wolę te z perfecty, tańsze i lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprawdziły się fajnie, nic nie piekło. To chyba zależy od typu skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...