poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek urodowych i modowych w Częstochowie

W sobotę odbyło się w Częstochowie spotkanie blogerek. Jego organizatorką była Gosia <3 Dziękuję Kochana! Świetnie to wszystko zorganizowałaś! Wydarzenie miało miejsce w Nowotece, miałyśmy do dyspozycji osobną salę więc można było szaleć ;).
W programie była wizyta dziewczyn z Oriflame. Miałyśmy możliwość wykonania zabiegu na dłonie (efekt faktycznie świetny!), zapoznania się z kosmetykami i z marką. Przy okazji odkryłam, że bardzo potrzebuję zestawu do brwi. Może we wrześniu będzie w promocji? Oby!
Miło było pogadać z dziewczynami z rodzinnych stron :). W końcu poznałam też częstochowskie blogerki modowe :D (strasznie mi się Kalina podoba, ma zjawiskową twarz, ale się wstydziłam i jej tego nie powiedziałam...). Było bardzo miło :) Na zakończenie dostałyśmy upominki, a że nie było nas zbyt dużo, a atmosfera była luźna, to tak się powymieniałyśmy, że chyba każda ma to co faktycznie jej odpowiada :).
Dziękuję dziewczyny! Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy i będzie równie fajnie :)

Gosia <3 Ach te jej loczki :D








A takie fanty przyniosłam ze sobą do domu :)


Colway

Barwa
Oriflame
Bath & Body Works
Bariza
Pollena

Quiz
Flos Lek

Paese

Boulangerie
Prestige

FinessCosmetics

24 komentarze:

  1. było super ;) cieszę się, że mogłyśmy się poznać ;) mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie blogerek kosmetycznych i modowych ;)
    p.s. nie miałam pojęcia, że moja twarz Ci się spodobała, bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania! Borze szumiący! Co ja pokazuje na tym zdjęciu?! Ahahahahahahahahahhahah no nie mogę hhahahahahahahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... przypuszczam, że to coś sporego ;)

      Usuń
  3. Szalejesz bloggersko towarzysko xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo się ciesze, że Ci się podobało! Jesteś przesympatyczną osobą <3 Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać i pozostałe dziewczyny!:) Oby więcej takich spotkań! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że mogłam poznać dziewczyny z okolic Częstochowy :) Dzięki za organizację spotkania!

      Usuń
  5. Fajne te nasze prezenty:D Koniecznie musimy jeszcze takie spotkanie zorganizować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie ;( Chociaż niektórzy mówili, że widzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Świetny jest, właśnie piję z niego kawę :D

      Usuń
  8. Jakie piękne te blogerki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja, muszę usiąść i napisać relację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super było, cieszę się, że mogłam poznać ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że musiałam spotkanie spędzić w pracy :|:|

    Mam nadzieję, że na pozostałym mnie nie zabraknie :D

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...