środa, 21 sierpnia 2013

Prezent urodzinowy od mamusi i...

Chwalę się, w końcu urodziny ma się raz w roku :). Mamuś nie wiedziała co mi podarować więc podsunęłam jej pewien pomysł... Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie szczotka d meli-melo z mintishop.pl, postanowiłyśmy, że zamówię ją sobie i jeszcze dwa drobiazgi, a mamuś mi to sfinansuje :). Wiedziałam, że będę jechać do Częstochowy więc adres do wysyłki podałam właśnie częstochowski :D. Wyszło idealnie, dziś odebrałam paczuszkę będąc u babci <3. Jakie było moje zdziwienie gdy po otwarciu pudełka naliczyłam cztery rzeczy O.O Czyżby tester paletki Sleek matte V1 był prezentem urodzinowym od sklepu mintishop.pl? <3 Dziękuję! <3



34 komentarze:

  1. Prezenty według własnego pomysłu to jest to, zawsze ucieszą :-)
    Aniu! Przyjmij jeszcze ode mnie spóźnione, ale szczerze życzenia urodzinowe: mnóstwo życiowych radości i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat raz jeszcze! i paletka mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna szczotka, no i wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo polubiłam tą szczotkę
    moja fryzjerka ma ją w salonie
    paletka jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już ją lubię :D Szczególnie, że żyłam bez szczotki dłuuuugo

      Usuń
  5. I odemnie najserdeczniejsze życzenia bo nie pamiętam czy składałam czy nie. :) Piękne kolorki, akurat takie też lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O taki a'la Tangle Teezer :D Oby się dobrze sprawdził :)
    I wszystkiego dobrego oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać jak się nią pomaluję :D

      Usuń
  8. Super prezenty ;) Wszystkiego najlepszego!: )

    OdpowiedzUsuń
  9. prawie się spakowałam ;) dozo w piątek mam nadzieję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje takiego zestawu urodzinowego !!! ;)
    I spóźnione najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty :) Ciekawe jak się będzie ta szczotka spisywała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...