sobota, 24 sierpnia 2013

Obuwniczy haul wyprzedażowy

Postanowiłam skoczyć do Bonarki by zobaczyć co tam w butach piszczy. Liczyłam, że kupię buty na ślub, na który wybieram się za tydzień... Jak tylko weszłam do Centro wiedziałam, że coś jest na rzeczy... Tłumy ludzi, puste pudełka i pojedyncze buty wszędzie O.O W życiu czegoś takiego nie widziałam, bałagan większy niż w tej chwili u mnie w domu (nie wiedziałam, że to możliwe)! Szybko odkryłam, że buty ze starej kolekcji są w cenie 9,90 zł! Ciężko było znaleźć parę w swoim rozmiarze, ale udało mi się. Butki urzekły mnie wygodą, poza tym to taka wariacja na temat mary jane od Manolo Blahnika <3  Myślę, że jesienią jeszcze uda mi się w nich pochodzić. Pierwszą parę już mamy :).



Następnie Kari. Przy wejściu rzuciły się na mnie czarno złote szpilki za 29,90 zł. Właśnie takiego połączenia kolorystycznego szukałam więc pudełko pod pachę i do mierzenia :D. Po drodze do pufy zauważyłam, że druga para 50% taniej. Nie musieli mnie długo namawiać, szybko znalazłam czarne sandałki wysokie jak diabli. Deal życia, za obie pary zapłaciłam 43 zł :). Jeszcze nie wiem, które założę na wesele, myślę, że obie pary są tak samo niebezpieczne ;).


A Wy poszalałyście na takich ekstremalnych wyprzedażach? :)




7 komentarzy:

  1. Też byłam dziś w Bonarce :) do tej pory jakoś omijałam i Kari i Centro. Nie jestem w stanie znieć zapachu panującego w tych sklepach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wchodziłam z ciekawości kilka razy, ale dopiero wczoraj zrobiłam pierwsze zakupy ;)

      Usuń
  2. Ja dziś idę zapolować mam nadzieję że coś jeszcze zostało bo jak byłam w piatek to totalna masakra-też w Centro :Pprawie jak w CCC kiedy wszystko bylo -50% :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam 3 pary w CCC, a rodzice chyba 5 kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...