piątek, 30 sierpnia 2013

Moja świeczka JewelCandle

Pewnie nie zdziwi Was to, że lubię zapach wanilii, świeczki, biżuterię i niespodzianki... Z resztą pewnie nie ja jedna ;). A gdy mam to wszystko na raz to możecie sobie wyobrazić jak wysoko skaczę z radości (pozdrawiam sąsiadów z dołu, tych z góry też, mimo, że nas wczoraj zalali) :D. Ostatnie podskoki wykonywałam gdy kurier przyniósł mi świeczkę JewelCandle i dziś Wam o niej opowiem.

Świeczka dotarła do mnie bardzo dobrze zapakowana. Jak ją rozwijałam z tektury i folii bąbelkowej to przypomniały mi się zawody w pakowaniu jajek i zrzucania ich z dachu (czy coś takiego, kiedyś widziałam to w tv), myślę, że pracownicy JewelCandle wygraliby te zawody :). Po rozpakowaniu zdziwiłam się, że świeczka jest aż tak duża, ale było to oczywiście pozytywne zaskoczenie. 
Moja świeczka pachnie kremową wanilią. Zapach jest słodki, kojarzy mi się z budyniem waniliowym <3. Bardzo przypadł mi do gustu. Po zapaleniu woń wypełniła cały pokój :). Jeśli akurat nie lubicie zapach wanilii to na pewno znajdziecie inny zapach, który przypadnie Wam do gustu, na stronie jest dużo ciekawych woni :)


Mamy już świeczkę i wanilię, teraz pora na niespodziankę i biżuterię... W wosku świeczek JewelCandle jest zatopiona srebrna biżuteria! Możemy wybrać świeczkę z pierścionkiem lub z kolczykami. Ich wartość to od 40 do 1000 zł! Na stronie JewelCandle możecie zobaczyć co inni znaleźli w swoich świeczkach :). Biżuteria jest klasyczna, myślę, że każdemu przypadnie do gustu. Swoją niespodziankę można wydobyć już po kilku godzinach palenia świeczki :) :) :). Trzeba tylko uważać żeby się nie poparzyć woskiem ;).
Tu widać gdzie się schował mój pierścionek


W mojej świeczce znalazłam uroczy pierścionek z serduszkiem wysadzanym cyrkoniami. Motyw serca jest dość ryzykowny, ale tu się całkowicie broni :). Wygląda bardzo elegancko :). Według metki mój pierścionek ma wartość 20 euro :) Jest uroczy, prawda?



Świeczka JewelCandle dostarczyła mi dużo radości (i jeszcze dostarczy, jej czas palenia to ok. 160 godzin! jeszcze wiele razy ją zapalę) :D. Gdy już wypalę całą to pozostanie szklany słoik, już mam kilka pomysłów na jego wykorzystanie :). Cena świeczki z pierścionkiem to 99 zł, całkiem rozsądna cena biorąc pod uwagę, że jest to kawał świecy zapachowej dobrej jakości, srebrna biżuteria, a do tego cała ta otoczka <3 Świetny pomysł na prezent!

Apel do mężczyzn zaglądających na mój blog (jeśli jacyś zaglądają, hmm... ciekawe ;)): kupcie taką świeczkę swoim kobietom, na pewno będą zadowolone! :)

21 komentarzy:

  1. Napiszę tylko jedno: Chcę to :D
    Chociaż nie wiem jakby było z moja kiepska cierpliwością i czekaniem na spalenie się świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, w końcu ta świeczka łączy w sobie rzeczy, które kręcą kobietę ;) Po prostu działa na nasze pierwotne instynkty ;)
      Nie trzeba zbyt długo czekać, biżuteria jest dość płytko na szczęście :D

      Usuń
  2. Świetny pomysł na prezent, a nawet na oświadczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym samym pomyślałam i już podsyłam linka ze stroną mojemu lubemu hehe :D naprawdę fajna rzecz,jeszcze o tym nigdy nie słyszałam! :)

      Usuń
    2. Ja już po niestety... Ale widział mój taniec radości przy świeczce więc może wyciągnie wnioski i na inną okazję wykorzysta ;)

      Usuń
  3. Kapitalny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny pierścionek:) cały ten pomysł umieszczenia biżuterii w świeczce bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna ta swieczka!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie : http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalne i piękne za razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wcale nie bylam zadowolona z tej swiecy, miałam 'truskawkowe ciasteczka' z kolczykami. Wg mnie świeca po zapaleniu wcale nie pachnie ( a mam mały pokój), lepiej w kwestii zapachu sprawdzają się u mnie świece z Biedronki za 5zl :P Pomysł fajny, ale nic wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna :)
    Nie mam jednak kaski na taką świeczkę :P
    Zapraszam na moje candy, do wygrania wspaniałe kolczyki! :)
    http://handmade-gaba.blogspot.com/2015/01/125-post-porownawczy-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...