piątek, 9 sierpnia 2013

Love 2 Mix Organic - Tonizujący Żel pod Prysznic - Arbuz i Eukaliptus

Żel wygrałam w konkursie organizowanym przez sklep Skarby Syberii. Kosmetyk znajduje się w czarnej tubie o pojemności 200 ml. Jego cena to 16.90 zł. Opakowanie ma jedną wadę, jest nietrwałe. Razem z żelem przyszła do mnie odżywka do włosów tej samej marki, jej opakowanie uszkodziło się podczas przesyłki... Żel szybko nadrobił, wypadł mi z ręki i również jego klips uległ uszkodzeniu. Może gdybym go nie upuściła to zamknięcie by śmigało bez zarzutu... Ale ja wiele kosmetyków już upuściłam, a jednak nic takiego z nimi się nie zadziało ;). W podróż już go nie zabiorę, na wannie stoi zamknięciem w górze, oparty o inne buteleczki. Podczas robienia zdjęć poglądowych do dzisiejszego postu nieźle mi napaskudził ;).
No dobra, koniec narzekania, teraz pora na plusy! Zapach... Widząc obrazek arbuza na opakowaniu wyobraziłam sobie mega słodki, sztuczny zapach... Na szczęście moje wyobrażenie minęło się z rzeczywistością :). Woń kosmetyku jest owocowa i przyjemna, ale nie jest przesłodzona :). Może to ten eukaliptus tak równoważy zapach? Nie mam pojęcia, wiem jedno, w upalny dzień nie ma nic lepszego niż chłodny prysznic z użyciem tego kosmetyku :). Bardzo odświeżające :D.
Na uwagę zasługuje skład kosmetyku. Nie znajdziemy w nim SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli i lanoliny, za to mamy certyfikowane składniki organiczne (organiczny ekstrakt z liści eukaliptusa, organiczny ekstrakt z arbuza). To wszystko za przystępną cenę :)
Żel jest dość rzadki. Całkiem nieźle się pieni. Nie zauważyłam żeby wysuszał skórę. Jeśli chodzi o sam kosmetyk jestem zdecydowanie na tak, jedynie opakowanie powinno zostać dopieszczone ;). Wtedy byłoby idealnie.

14 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...