wtorek, 13 sierpnia 2013

Kombinezon po raz drugi

Nie mam głowy do tego co się ostatnio dzieje. Niektóre tematy muszę sobie troszkę odpuścić... Padło na chrzciny, na których byłam w niedzielę. Nie latałam po sklepach w poszukiwaniu ciuchów i butów, wybrałam to co już miałam w szafie. Moja stylizacja składała się ze znanego już Wam kombinezonu, sandałków na koturnie, które kupiłam jakieś 2 lata temu, oraz skórzanej torebki, którą przywiozłam z Egiptu. Jak Wam się podoba?

Wybaczcie mi zdjęcia, ale jak widzę takie "pinkne" fontanny, posągi i meble to nie mogę się powstrzymać :D



sztuczne kwiaty na pierwszym planie :D w tle gustowny obraz :]




kombinezon - sh, buty - Deichmann, torebka - pamiątka z Egiptu

12 komentarzy:

  1. Wow taki kombinezon z sh^ ^ super;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy element Twojej stylizacji bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz;) kombinezon, torebka genialna..... pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon to zdecydowanie Twój strój, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio żałuję, że do ślubu nie poszłam w kombinezonie... ;)

      Usuń
  5. Prosto i gustownie :) Obraz w tle i sztuczne kwiaty........................ <3 ;X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie sprawię takie do domu :D ;)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz, buty super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...