poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ktoś ma dzisiaj urodziny!

Hihi, oczywiście ja :D Dziś będzie miło :). "Miło" (to urodzinowe) zaczęło się już w sobotę, po spotkaniu blogerek w Częstochowie. Wraz z Angel., Pamelą, Kasią i Martą udałyśmy się do Boulangerie (bo tam już mają klimę! i pyszne lemoniadki i koktajle w dobrych cenach, polecam!). Nagle Pamela i Angel wyskoczyły z nawiązaniem do dnia X i nawet dały mi prezent O.O Aaaa! Teraz mogę już się starzeć z godnością. Jak Krystyna Mazurkówna :]

Dzięki dziewczyny! <3 <3 <3

Żałuję tylko, że tak szybko musiałam się zbierać, ale miałam napięty grafik :(

Ps.
Na spotkaniu też oczywiście było bardzo miło :D :D :D

Pamela, Kasia, Angel, Marta i ja :)
Dziewczyny wiedzą jak mi dogodzić <3

Moje kolory <3


35 komentarzy:

  1. ho ho , super prezent, taki pragmatyczny..:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana sto lat ! Spelnienia marzen i mnostwo prezentow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń i dużo uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, radości i spełnienia marzeń! :* Super prezent, przepiękne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń! :)

    Ale miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dziewczyny mnie zaskoczyły :)

      Usuń
  6. najlepszego , 100 lat blogingu hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wszystkiego najlepszego! Sto lat! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! żebyś cały czas była pełna pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego co najlepsze;* spełnienia najskrytszych marzeń;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat :) i wszystkiego czego sobie zażyczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stoooooooooooooooo laaaaaaaaaaaaaat :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego!! :* Dużo energii, uśmiechu na twarzy, spełnienia wszystkich marzeń no i zdrowia oczywiście! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...