poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Googlowe kwiatuszki

Pora rozprawić się z hasłami, które wpisujecie by do mnie trafić :) Jest kilka ciekawych :) No to lecimy!

chłopcy lubią blogerki - moje ulubione <3
buddysci zrobili zakupy - o jaaaaaa, czekam na haul :]
krótka przypowieść z morałem - dużo takich u mnie ;)
lubicie+szlafroki - zdecydowanie lubimy :D
pianka montażowa w rurze wydechowej - moja bratnia dusza to wpisała <3
serce 45,5 na 45,5 - to już wyższa matematyka :(
skośny 45st. fi 70 - ktoś wie o co chodzi? bo mnie zaciekawiło ;)
słuchawki buty warszawa - grzebień konewka poznań 
śpię nago - ej, bez kitu, na pewno o tym nie pisałam na blogu!
zaklinam rzeczywistość - dość często :) 





No cóż, za dużo dziwactw u mnie nie ma... Ale może się kiedyś doczekam :)












A tu Salvi czegoś szuka ;)

23 komentarze:

  1. U nas jeszcze nie ma takich kwiatków;) haha!! Można się nieźle pośmiać!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z dnia na dzień jest więcej :)

      Usuń
  2. skośny 45st. fi 70 - Podejrzewam, że może chodzić o trójnik, taką rurę, której zazwyczaj używa się przy instalacjach kanalizacyjnych, pralkach, umywalkach itp. Kupowałam jakiś czas temu coś takiego i pierwsze przyszło mi na myśl, ale nie wiem czy autor hasła na pewno tego poszukiwał :D Ciekawe jakie zakupy robią buddyści. Zobaczyłabym z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć :)
      Buddyści kupują lakier samochodowy, jestem tego pewna :D

      Usuń
    2. Haha, coooo? :D Ale po co? :D

      Usuń
    3. O buddystach pisałam przy okazji tego jak mojej mamie ktoś przerysował auto pod moim blokiem ;)

      Usuń
  3. u mnie było "gdzie mozna zrobić kolczyk w serocku" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pianka montażowa z rurze wydechowej zawsze gdy śpię nago :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie które z wpisów mnie rozbrajają. Skąd Ci ludzie czerpią pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...