niedziela, 18 sierpnia 2013

Farmona tutti frutti wiśnia i porzeczka - masło do ciała

Po przygodzie z peelingiem z tej samej serii, nie byłam zbyt pozytywnie nastawiona do tego masła. Spodziewałam się parafinowego zalepiacza, który "otuli" ciało tłustą warstwą. Rzeczywistość okazała się inna. W składzie na drugim miejscu (zaraz po wodzie) jest masło shea. Farmona robi postępy ;).
Kosmetyk zamknięty jest w plastikowym słoiczku o pojemności 275 ml. Jego cena to ok 11 zł. Pod zakrętką znajduje się folia zabezpieczająca, więc mamy pewność, że nikt nam paluchów do niego nie wsadzi :). Konsystencja kosmetyku jest lekka, masło nie jest tłuste. Podczas aplikacji przypomina mi balsam. Masełko ma słodziutki zapach porzeczek i wiśni (albo coś koło tego, w każdym razie miło odbieram), oraz różowy kolor :). Jego woń utrzymuje się przez pewien czas na ciele. Po użyciu skóra jest nawilżona, lekko natłuszczona, ale w stopniu pozwalającym przebywać w bardzo dodatniej temperaturze (nie ma nic gorszego niż tłusta, topiąca się na słońcu maź, która oblepia naszą skórę) ;). Kosmetyk stosowałam na dzień, na noc wolę zaaplikować sobie coś mocniejszego ;). Znacie to masełko?






16 komentarzy:

  1. Ja niedawno kupiłam wersję Jeżyna i Malina. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę na to masło ale w innej wersji, gdyż za wiśniami nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zużyłam już żel peelingujący z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mały do mycia? Też mam, fajny produkt :)

      Usuń
  4. Też używam, przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz się zabieram za kiwi i limonkę :)

      Usuń
  5. Mam peeling z tej serii i przez jego właściwości używam go tylko na nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, tyle do niego parafiny władowali, że do masła zabrakło ;) Hihi

      Usuń
  6. Używałam z tej serii peelingu i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale z chęcią poznałabym, ze względu na zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachy mają obłędne wszystkie ich masła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie musi genialnie pachnieć.
    Ja jeszcze nic nie miałam z ich firmy, ale się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione jest mango,ale to tez przetestuje;)pozdrawiam
    http://vermilionmcq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam czekolada-pistacja Sweet secret;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...