piątek, 23 sierpnia 2013

Czemu nie robię tutoriali ;)

Ukochany przed chwilą siedział obok i zapytał co to jest ten napis "czemu nie robię tutoriali". Powiedziałam mu, że to tytuł notki. Zapytał o czym będzie... I on już wie, a Wy się dowiecie :D.
Kilka osób prosiło mnie o tutoriale szycia czy robienia czegoś... No nawet kiedyś się zastanawiałam... Ale to nie ma szans. Chaosu jaki mam w głowie nie da się przełożyć na zrozumiałą dla ogółu instrukcję. Szczytem moich możliwości była fotorelacja z robienia leczo (dzisiejsze za to pozostawiło po sobie całą stertę odpadów, pozalewaną podłogę itd.). Prawda jest taka, że wszystko robię w sposób niezaplanowany i chaotyczny do potęgi... Zawsze jestem zdziwiona gdy mi coś wyjdzie :D. I nigdy nie mam pewności, że uda mi się powtórzyć cały proces, a nawet jeśli to nie wiadomo czy czy efekt końcowy będzie przypominał to co powinien ;). Właśnie dlatego nie robię tutoriali!

A za tydzień idę na wesele. Kupiłam materiał i nić. Projektu ani formy na razie nie ma :D. Mam tydzień czasu, dam radę? ;)




A tu spóźniony prezent od Eveline, nie dotarł na sobotnie spotkanie, ale... Będąc ostatnio w Częstochowie załapałam się na nieoficjalne blogerskie spotkanko ;). Oby jak najwięcej takich! Zdjęć z posiadówy u mnie nie będzie bo po godzinach byłam i zastrajkowałam ;)


Ach! Serum redukujące tkankę tłuszczową ponoć po miesiącu ma mnie zmniejszyć o rozmiar... Hmm... Jeśli to nastąpi to wejdę w moje spodnie Miss Sixty *.* <3, one są właśnie o rozmiar za małe... Ale za to wszystkie, które aktualnie noszę będą za duże O.O Na razie nie wiem co o tym myśleć ;)

11 komentarzy:

  1. To serum pewnie nie zmniejszy rozmiaru, ale być może będzie przyjemne w używaniu i nawilży bądź napnie skórę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Jak byk na opakowaniu jest napisane ;)

      Usuń
  2. Aniu w jakiej cenie masz te piękne pierścionki, które można obejrzeć w zakładce AKB makes accessories? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz rozumiem czemu nie chcesz robić tutaoriali ;) I wszystko jasne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić taki pt. "jak zrobić bałagan" ;)

      Usuń
  4. Ciekawe co tam wyczarujesz z tego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz się zastanowić... albo jedna rzecz za mała albo wszystko inne za duże ;P
    Ładny kolor materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować płyn micelarny Eveline ;) Śliczny kolor materiału ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...