poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Chwila wytchnienia

W końcu odzyskałam moje karty SD więc na szybko pokażę Wam moją sobotnią stylizację. Jest to casual idealny na podróż (np. z Krakowa do Częstochowy), na dodatek totalnie wygodny. Za duże czarne dżinsy, do tego moja królicza koszulka, trampki i plecak, który ostatnio sobie uszyłam (polecam tkaniny z Ikea, sukienki z nich nie będzie, ale torebka lub plecak jak najbardziej <3). Jak Wam się podoba? Aktualnie szyję sobie jeszcze torebkę, a jutro machnę nerkę, marzy mi się bardzo :)






Spodnie - SH, koszulka - Stradivarius, plecak - uszyłam sobie, trampki - Auchan :], bransoletka - katherine.pl

16 komentarzy:

  1. uszyj mi taki plecak do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrzuć mi tkaninę to Ci machnę :D

      Usuń
  2. mnie się marzy nerka już chyba od nie wiem ilu lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama uszyłaś plecak ? Jesteś genialna! Ja nawet guzika nie umie przyszyć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guzików też nie lubię przyszywać :D

      Usuń
  4. świetny plecak
    taki wesoły :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. plecak jest świetny, bardzo mi się podobają takie modele !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka i plecak super! Ale z Ciebie zdolniacha! Może zrobisz jakiś tutorial o szyciu torby czy coś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie, ja się nie nadaję do robienia tutoriali, wszystko robię zbyt chaotycznie i na dodatek generuję straszny bałagan, zawsze gdy coś uszyję to jestem bardzo zdziwiona, że wyszło ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...