niedziela, 18 sierpnia 2013

10 prawd na temat leczo

Post kulinarny na moim blogu... Zbliża się koniec świata! Zrobiłam obiad! A wszystko zaczęło się od kabaczka (albo cukinii? wszystko jedno)... Opowieść obrazkowa

Kabaczek i reszta


Keep calm and drink coffee <3

Cebula w kostkę

Pomidorki wyskakują ze skóry

Powiało grozą...

I po krzyku

Pomidory muszą być

W grubą kostkę!

Papryka wygląda ładnie

Do gara + sól + pieprz + ostra papryka +szklanka wody
A tu gotowe. Smacznego!






A to fakty:
1. Leczo to potrawa, dla której mogę nawet gotować
2. Łycha musi stać w garze
3. Kabaczek jest najważniejszy
4. Ma być bez mięsa...
5. i bez tłuszczu
6. Kawałki warzyw mają być duże...
7. i dobrze rozgotowane
8. Leczo jest smaczne
9. Leczo jest zdrowe
10. Lubię leczo :)


Jak Wam się podoba post kulinarny? ;) Ja jestem z siebie niezmiernie dumna :] No dobra, jeden obiad zrobiony, teraz mam pół roku luzu :D

22 komentarze:

  1. Kocham leczo, uwielbiam leczo :D I też lubię duże kawałki i też bez mięsa (kto je leczo z mięsem?!) i też łycha musi stać w garze, no :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D <3 <3 <3 A sałatkę grecką lubisz? Bo to druga potrawa, którą uwielbiam :D

      Usuń
    2. No pewnie *.* Uwielbiam wszystko co z fetą :D

      Usuń
  2. kocham leczo, ale ja robię bez cukinii i moje wygląda zupełnie inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to to nie jest leczo, o! :P ;)

      Usuń
    2. Leczo bez cukinii? :D Zawsze wydawało mi się, że leczo, to potrawa, w której bazą jest właśnie cukinia :D

      Usuń
  3. dla mnie leczo z cukinią to nie leczo, ale to dlatego, że pierwsze leczo zjedzone przeze mnie jej nie miało i stało się moim ideałem smakowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to podstawa, bez tego nie ma leczo ;)

      Usuń
    2. No własnie, u mnie też :) Jeszcze nie słyszałam o leczo bez cukinii ...

      Usuń
    3. to tak samo jak mnie dziwi wprowadzenie cukinii do leczo ;) znam je od dawna, bo kiedyś ktoś podzielił się z moją mamą przepisem na leczo i tak utkwiła mi w kubkach smakowych tamta pierwsza (i wiele kolejnych) wersji, że jak mama wprowadziła do przepisu cukinię (jakieś 2-3 lata temu) to przestałam je jeść - i teraz dla mnie robi oddzielny garnek z kiełbaską i bez cukinii :D
      sama też kilka razy już robiłam wg tamtego starego przepisu i uwielbiam ♥ :)

      Usuń
  4. Ja dodaję jeszcze koncentrat pomidorowy i każde warzywo osobno przesmażam na patelni (bez tłuszczu, tylko do cebuli dodaję nieco oliwy)zanim wrzucę do gara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wyższa szkoła jazdy :) Dla mnie sukcesem jest to, ze wyjęłam garnek z szafki ;)

      Usuń
  5. Ja robię leczo z kurczakiem. Prawdziwe ponoć powinno mieć kiełbaskę, ale ja nie lubię. No i ja daję do swojego 3 rodzaje papryki jest bardziej kolorowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jem mięsa więc u mnie odpada ;). 3 rodzaje papryki to wypas, ja zrobiłam ubogą wersję bo kryzys u mnie ;) Poza tym w sklepie nie było ;)

      Usuń
  6. ahh ten kubeczek;) Miło zobaczyć bloga po poznaniu tak sympatycznej osoby:)

    Lubię leczo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło ! Jestem z Ciebie dumna ! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, co tam pół roku, ROK luzu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam leczo;* wygląda pysznie;)kto wie może może będziesz mistrzem w kuchni;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Leczo bez mięsa też lubię. Akurat mięcho nie jest tu potrzebne, nawet nie wyczuwa się jego smaku. Dobrze doprawione leczo - pychota... Tylko potem problem z przejedzonym brzuchem, z którym nie można się nigdzie ruszyć :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...