poniedziałek, 15 lipca 2013

Warsztaty scrapbookingowe z Anika i Tulipanką

Częstochowa mnie wchłonęła ;). Miałam trochę pracy, poza tym padł mi internet, karta sd odmówiła współpracy, trochę mnie choroba rozłożyła i duuuużo czasu spałam... W końcu jednak dotarłam do Krakowa i nadszedł czas na nadrabianie. Dziś o tym jak urozmaiciłam sobie czas w rodzinnym mieście ;).

Wraz z Angel brałam udział w warsztatach scrapbookingu z Aniką i Tulipanką, które odbyły się w piekarnio-cukierni Boulangerie. Estetyka scrapbookingu nie do końca mi odpowiada, ale fajnie było zrobić coś nowego i zobaczyć z czym to się je ;). W czasie spotkania, pod czujnym okiem dziewczyn, stworzyłyśmy dwie kartki. Zabawa była przednia :). Moje "dzieła" od razu znalazły swe przeznaczenie. Pierwszą kartkę dałam moje mamy na imieniny, a druga będzie jak znalazł na chrzciny, na które zostałam ostatnio zaproszona. Wieczór zaliczam do tych wybitnie miłych, fajnie było pobałaganić z dziewczynami ;).

Sponsorami kartkowego spotkania były sklepy:
I Kropka
Rapakivi 

Lemonade

Lubicie takie wydarzenia?


Kartki profesjonalistek :)
Przed zabawą

W trakcie...
Moja pierwsza kartka


17 komentarzy:

  1. Mimo wszystko, kartka w kwiatki wyszła Ci cudnie, ładniejsza od mojej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, lubię takie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wieczór, warto spróbować takich nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. scrapbooking jest świetny <3 uwielbiam to robić choć nigdy nie byłam na warsztatach <3 twoje dzieła są piękne!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa, chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiło mi się o uszy, że jeszcze będą warsztaty :D

      Usuń
  6. świetnie Ci wyszła ta kartka;)
    ps otagowałam Cię ;) zapraszam ;) TAG: Pokaż kotku co masz w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oooo tagów nie lubię, ale może się skuszę ;)

      Usuń
  7. fajnie i masz talent, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku wygląda niesamowicie :D Uwiebiam takie ręcznie robione kartki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...