poniedziałek, 22 lipca 2013

Wakacyjne Igraszki Kosmetyczne

Dłuuuugo wyczekiwane Igraszki Kosmetyczne już za nami :). Opłacało się jechać 5 godzin do Warszawy. Smykusmyk, Kuna Domowa i CosmeFreak zorganizowały wspaniałe wydarzenie! Wszystko na najwyższym poziomie, hihi :). Z resztą co będę pisać wywody, lepiej pokażę zdjęcia i opatrzę je odpowiednim komentarzem ;).

Ach, muszę jeszcze wspomnieć o tym, że w końcu odkupiłam swoje wszystkie spóźnienia! :D W miejscu spotkania (czyli w warszawskiej restauracji Spotkanie) pojawiłam się po 11 :D

 Wielkim plusem spotkania było to, że miałyśmy dużo okazji do rozmów i poznawania się :) A wszystko to przy przekąskach w greckim stylu
Kilka słów od organizatorek całego zamieszania i lecimy! :)
 

Dziewczyny zwarte i gotowe :)

 Pierwsze zabrały głos panie z Organics Beauty. Opowiedziały nam o pielęgnacji włosów i skóry głowy kosmetykami marki O'right


 Zbadały nam też włosy i dostałyśmy szampon idealnie dla nas dobrany :)



Kolejnym gościem była pani Aleksandra z Archamedia. Przedstawiła nam produkty Eveline. Dostałyśmy też mega paki z nowościami :D Będzie co testować :)


Następnym punktem programu była prezentacja produktów Pat&Rub :). Wszyscy je znamy i kochamy, prawda? Mogłyśmy też zobaczyć nowości :D



A Ploteczkarnie znacie? Ja tam jeszcze nie byłam, ale słyszałam, że to świetne miejsce, w którym odbywają się przeróżne warsztaty i wydarzenia :)

Ostatnim punktem programu był pokaz tworzenia kosmetyków! Na własne oczy zobaczyłam jak dziewczyny przygotowują balsam w kostce i balsamik do ust o zapachu czekolady :D :D :D Coś wspaniałego :D



 Było świetnie! Wspaniale się bawiłam i chcę jeszcze! Wszyscy okazali się fantastyczni i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze spotkać w takim gronie :) Bardzo dziękuję organizatorkom oraz sponsorom spotkania :). Niebawem pokażę Wam jak wzbogaciła się moja kolekcja kosmetyków ;)

34 komentarze:

  1. Miło było się minąć na spotkaniu ;)) O ile dobrze kojarzę, prowadziłyśmy tez konwersację na temat niebieskich cieni Hean ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Haha, a te cienie udało mi się wymienić. No kurczę, niebieski to nie jest mój kolor ;)

      Usuń
  2. Jezu, Ania, czy te zdjęcia ze mną to jakoś po złosci zamieściłaś, czy jak? :D No masakra, na pewno są jakieś, na których nie wyglądam jak potwór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podobasz w werski "zwarta, gotowa, do dzieła!" ;) :* Jeszcze zdjęcia ze spaceru będą :D

      Usuń
    2. :D
      Dobra, dobra ;)
      Wyglądam jak idź stąd i nie wracaj. A to środkowe, ze wzrokiem po haszu... Pleeeze :D

      Usuń
    3. Spacerowymi zdjęciami wszystko Ci wynagrodzę :)

      Usuń
    4. a ja nie macham łapami haha

      Usuń
    5. Ahahahah mam to samo :D:D Mam minę jak dziecko, które wybrzydza przy jedzeniu xDD

      Usuń
  3. super zdjęcia, przemiłe spotkanie Dziewczyny, aż Wam zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Najchętniej zobaczyłabym tworzenie kosmetyków na żywo !

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zazdroszcze badania włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze miałam okazję je przeprowadzić i na dodatek zaciągnąć na nie Ukochanego :). Mi wyszło w porządku, ale u niego nie jest tak fajnie :(. Zobaczył na własne oczy i teraz ma silne postanowienie dbania o siebie :)

      Usuń
  6. oo takie badanie włosów też bym chciała mieć ;) i co powychodziło przy takim badaniu?
    super spotkanie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wyszło, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. W badaniu widać ewentualne rozdwojone końcówki, włosy, które planują wypaść w najbliższej przyszłości oraz stan skóry głowy.

      Usuń
  7. ale super spotkanie;) też chciałabym przebadać swe włosienta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ;) Czytając post i oglądając zdjęcia mam ochotę na takie spotkanie. I co najfajniejsze mam już w głowie jego przebieg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj balaby, się poddać takiemu badaniu w włosków- żyje w przeświadczeniu, że są wspaniałe i miękkie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak tam moje zdjęcie kłaków? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy są do uratowania :( pokombinuję z nimi

      Usuń
  11. Hihi, oby kolejne konwersacje były dłuższe i ciekawsze, do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczaki a miałam obczaic królika i zapomniałam :) buzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królik! Ooooo! Moja mina gdy zobaczyłam to słowo-klucz <3

      Usuń
  13. Witaj, organizuję konkurs na moim blogu i mam specjalną nagrodę dla osób z moich top 30 komentujących, a jest to zestaw lakierów OPI. Znajdujesz się na tej liście i jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam do linku z konkursem
    http://gosika90.blogspot.com/2013/07/ogaszam-konkurs-na-moim-blogu-1407.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę spotkania, działo się sporo z tego co widać! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że udało Ci się wymienić cienie :) Ja bym się wymieniła gdyby nie były matowe, bo niestety w matach wyglądam źleee :(

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście tylko jedna stała bywalczyni darmowych giftowych imprez tym razem się załapała,a mogło być pięknie,ale cóż,nie dały rady stałe gifciry nic nakręcic,to chociaz próbują się gdzie indziej wcisnąć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...