czwartek, 25 lipca 2013

TAG 50 przypadkowych faktów o mnie

Za namową Kornelii postanowiłam się zabawić :). Ciekawe czy uda mi się znaleźć tyle faktów ;).

1. Jestem okrutną bałaganiarą, potrafię zawalić całe mieszkanie w 2 godziny :D
2. Nienawidzę gotować, czasami żal mi Ukochanego, że ciągle je makaron, ale jak sobie pomyślę, że miałabym ugotować obiad to dochodzę do wniosku, że bardziej żal mi mnie gotującej ;)
3. Uwielbiam zapach wanilii
4. Ukochany oświadczył mi się 1 listopada
5. Mam 2 pierścionki zaręczynowe, ale żadnego nie dostałam w dniu zaręczyn
6. Przez całą swoją edukację brałam udział w różnych konkursach i olimpiadach przedmiotowych, w sumie prawie z każdego przedmiotu.
7. Byłam najlepsza w klasie z każdego przedmiotu (w ciągu całej edukacji), szkoda tylko, że nie na raz ;)
8. W klasie matematyczno informatycznej, niecałe pół roku przed maturą, postanowiłam nie zdawać matmy tylko historię sztuki
9. Mam obsesję na punkcie królików
10. Pierwszego królika dostałam od wolontariuszek na ulicy, trafił do uśpienia i dziewczyny szukały mu nowego domu
11. Uwielbiam jamniki, w przyszłości na pewno sobie sprawię
12. Prawie każdy dzień zaczynam od kawy i leków
13. Od ponad roku mam nieważny dowód, a nie chce mi się wyrobić nowego
14. W dowodzenie dodałam sobie kilka cm wzrostu
15. Nie cierpię słowa "wylinka"
16. Kilkoro znajomych uważa, że jestem słodka i urocza, ale to tylko pozory, czasami po prostu tak się kreuję ;)
17. Często odczuwam niepokój egzystencjalny
18. Kiedyś kupiłam "cholernie drogie buty", które źle robiły na mój kręgosłup, nosząc je traciłam czucie w rękach ;) i tak je nosiłam do oporu :)
19. Czasami boję się wejść do sklepu, szczególnie gdy z ulicy nie widzę jego wnętrza..
20. Mam niskie ciśnienie i często mdleję
21. Jestem alergikiem
22. W liceum przyjaźniłam się z chłopakami, miałam tylko kilka koleżanek, na dzień dzisiejszy kontakt pozostał mi tylko z kolegami ;)
23. Czasami nie mam cierpliwości do niektórych ludzi i jestem niemiła
24. Mam wredny charakter
25. Lubię układać puzzle, Ukochany tego w ogóle nie rozumie, ale przymyka oko na moje dziwactwo
26. Jestem strasznie niecierpliwa
27. Chciałabym zmienić kilka rzeczy w swoim wyglądzie, ale na operacje plastyczne raczej się nie zdecyduję ;)
28. Jest kilka rzeczy, których nie robię "bo nie i już"
29. Nie lubię się czesać, aż cud, że jeszcze nie dorobiłam się dredów ;)
30. Lubię kupować dobre jakościowo, klasyczne rzeczy, nawet gdy cena jest zaporowa ;)
31. Kiedyś nagle zapomniałam pinu do karty, nie pamiętałam go przez pół roku, aż wreszcie mnie oświeciło i sobie przypomniałam
32. Czasami prowokuję kłótnie dla rozrywki ;), niestety, znajomi najczęściej schodzą mi z drogi
33. Gdy jadę gdzieś dalej to od razu zasypiam
34. Uwielbiam grać na perkusji, ale odkąd mieszkam w bloku to nie mam możliwości
35. Mogłabym się żywić samymi słodyczami ;)
36. Nie wyobrażam sobie samotnego wyjścia z domu bez słuchawek na uszach
37. Uczyłam się angielskiego, niemieckiego, francuskiego i włoskiego
38. W moim idealnym domu będę miała okna na całą ścianę
39. Nie mam firanek, żaluzji, rolet, a okna zasłonami zasłaniam tylko wtedy gdy naprawdę muszę
40. Bywam bardzo sentymentalna
41. Nie lubię amerykańskich filmów (chociaż są wyjątki)
42. Preferuję kino europejskie
43. Grałam w pewnym filmie offowym
44. Uwielbiam podróże, ale jestem turystką, a nie podróżniczką
45. Bardzo podoba mi się w Berlinie, gdyby ludzie nie gadali tam po niemiecku to może i nawet bym się przeprowadziła ;)
46. Mój mały palec u lewej dłoni jest krótszy niż u prawej
47. Mam jeden kolczyk, ale za to przekuwałam się pod niego 2 razy ;)
48. Mam tylko jedno imię
49. Ale za to 2 nazwiska
50. Po narodzinach byłam jedynym dzieckiem w szpitalu z czarnymi włosami, moja mama ma pewność, że mnie nie podmienili ;)

Hihi, dziwnie było zbierać te fakty, ale to ciekawe doświadczenie :). Zapraszam do zabawy każdego kto ma na to ochotę :).

I Vincu, a co :]

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No nie? Ja też czasami lubię czytać pierdoły ;)

      Usuń
  2. 1 i 2 - to ja!!!!
    Nie rozumiem słowa "wylinka" - nigdy na szczęście go nie słyszałam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. :D
    To fajnie masz, w odniesieniu do skóry węża jakoś mogę znieść, ale gdy ludzie mówią o tym co się dzieje z ich twarzą po kwasach... Bleeee

    OdpowiedzUsuń
  4. heh układanie puzzli to nie dziwactwo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ukochany uważa, że to mało konstruktywne ;) Ale przymyka na mnie oko ;)

      Usuń
  5. o , znalazłam kilka podobieństw!, w szczególności nr 1 ;p Z tym, że ja nie w 2 godz a w 10 min., szczególnie jak gdzieś wychodzę, to ciuchy 'fruwają' po pokoju :D :D U mnie też jest ten TAG :) A noi obserwuję ! :P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie walające się ciuchy to mały pikuś ;) Gorzej z resztą ;)

      Usuń
  6. też lubię układać puzzle, mój ukochany także:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój uważa, że to strata czasu :(

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wredoty wszystkich krajów, łączmy się! :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niektórzy tym słowem określają to co się dzieje z ich twarzą po kwasach ;)

      Usuń
  9. 'wylinka' pierwsze słyszę :P hehe :) super zdjęcie, kolor pokoju bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D To mój standardowy kolor ścian ;)

      Usuń
  10. Genialny tag^^ Czytałam z wielką chęcią i śmiałam się z niektórych punktów^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny pokój ! Bardzo ciekawy tag ;) Uśmiałam się niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy dużo wspólnego oprócz olimpiad i narzeczonego, ehhh. Za to z dowodem, ciuchami i butami mamy podobnie, fryzurę też. ;) A co to jest wylinka? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. haha podpisuję się pod nr 19, 25 i 36 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Cię, nawet o takich 'pierdołach' piszesz w taki sposób, że gęba sama mi się śmieje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw- zadziwiająco dużo punktów się zgadza i sama mogłabym się pod nimi podpisać :) ;)

      Usuń
  15. Wanilia to najpiękniejszy zapach, a co do słodyczy to ja się bardzo chętnie żywię słodyczami, czasem przegryzę coś innego :d Bardzo ciekawie napisane, wiele mi się zgadza :D Ale dowód to wymień lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wylinka? Pierwszy raz słyszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. moje fakty przy Twoich to takie nudne sie wydaja;p rozbawilo mnie dodanie cm w dowodze bo ja prawie 9cm sobie dodalam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...