środa, 10 lipca 2013

Subiektywnie o squashu

Pozwoliłam sobie na temat sportowy, a nóż widelec kogoś zainteresuje. Mowa będzie o squashu, w którego ostatnio zaczęłam grywać. Przedstawię Wam moją bardzo subiektywną opinię na temat tego sportu. Enjoy!

Wimbledon, truskawki, białe spódniczki i bogate tenisistki... Fajnie, prawda? Problem w tym, że zdarzyło mi się grać w tenisa. Po serwisie szłam po piłkę. W ciągu dwóch godzin miałam dużo chodzenia, biegania i schylania, a mało zabawy. Jakbym trenowała od lat to pewnie by to inaczej wyglądało, no ale nie trenowałam, a czasami chciałabym pobiegać z rakietą i poodbijać piłkę... I odkryłam squash! Grywam sobie z mamą. Po pierwsze kort jest mniejszy niż połowa kortu do tenisa. Jaki z tego wniosek? Mniej się nabiegacie i po piłeczkę będzie bliżej ;). Po drugie z każdej strony jest obudowany ścianami, a piłka może się o nie odbijać. To daje szansę, że poleci w naszą stronę. Można nawet grać samemu, ale jednak większą frajdę sprawia mi gra w parze :). A wiecie co jest najlepsze? To, że grając z mamą drugą godzinę miałyśmy już super zabawę! Trafiałyśmy w piłeczkę i nie musiałyśmy zbyt często się schylać :D. Kolejne godziny to coraz więcej frajdy, a szczerze mówiąc właśnie tego szukam w sporcie. Gram dla przyjemności i nie liczę punktów (i tak zawsze wygrywam ;)). Squash bardzo nas wciągnął i ciągle nam mało ;). Znacie ten sport?




9 komentarzy:

  1. Byłam na squash'u raz i na razie nie zamierzam iść ponownie. Niestety jest to bardzo wymagający kondycyjnie sport, dużo bardziej niż tenis, bo piłeczka jest znacznie szybsza, a skoro jest mniejsza powierzchnia kortu to i szybciej do nas wraca :) Jest to sport fajny, ale przy moich gabarytach można ducha wyzionąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... To chyba zależy od pary w rękach ;). Jak się porządnie nie przywali to ta piłeczka u mnie dość spokojna jest. W ogóle ja byłam trochę zawiedziona, że jest taka wolna ;). W każdym razie w czasie gry mamy czas na pogadanie ;)

      Usuń
  2. Od razu skromnie, pierwsze miejsce ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie grałam nigdy, bo u mnie nie ma na to możliwości :d Ale brzmi ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam lecz nie gram :) ładnie Ci z tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...