sobota, 6 lipca 2013

O zakupach raz jeszcze

W końcu jestem w Krakowie na moim śmigającym laptopie więc napiszę więcej! Zakupy z ostatniego postu to w większości nabytki Angel :). Możecie zobaczyć co nieco z jej zakupów na katherine.pl, a także paczkę z cytrunowa.pl. Poza tym trochę pokręciłyśmy się po galerii. Na spółkę kupiłyśmy sobie miniaturki OPI, z mojej wymarzonej niemieckiej kolekcji (mam ogromną słabość do Niemiec). Muszę Wam polecić drogerię cytrynowa.pl! Angel zrobiła tak świetne zakupy, na dodatek w dobrej cenie. Kupiła między innymi różowe jajko Ebelin. Świetny odpowiednik oryginalnego beautyblendera, serio! :) Kolejne odkrycie to korund (klik). Angel się ze mną podzieliła, a ja od razu użyłam się się zachwyciłam! Wiecie, że jestem wielbicielką peelingów, a ten jest po prostu świetny. Przypomina mi drobnoziarnisty papier ścierny, po prostu rewelacja :). Planujemy zrobić zbiorowe zamówienie, wtedy na pewno zamówię sobie większą ilość tego cuda :). Wisienką na torcie były żelki i piękne opakowanie :D.

Ps.
Zgadnijcie, które z lakierów trafiły do mnie, a które do Angel :)








9 komentarzy:

  1. fajne rzeczy :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam germinis za 33 zł w tkmaxxie w często i bardzo się cieszę z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te lakiery, zwłaszcza te środkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory lakierów♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory lakierów boskie / może 2pierwsze trafiły do cb a 2 drugie do Angel chociaż nie wiem ;<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...