wtorek, 9 lipca 2013

Na szybko

Dziś tak na szybko. Okazało się, że jutro muszę jechać do Częstochowy i zostać tam przynajmniej do niedzieli. Czeka mnie dużo pracy, ale liczę na to, że po powrocie będę już mogła podpisywać umowę w biurze podróży ;). Motywację mam dużą ;). W każdym razie dzień upłynął mi na szykowaniu się, praniu, robieniu biżuterii...
 Nie mogłam sobie jednak darować notki więc szybciutko pochwalę się co dostałam od mydlarni Eko Bańka. Jest to migdałowa śmietanka do ciała :). Pachnie ślicznie!



Lecę się pakować!

16 komentarzy:

  1. ciekawe jak pachnie to cudo, którego nie znam
    miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciele kojarzy mi się z budyniem waniliowym :)

      Usuń
  2. Mmm zazdroszczę, jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śmietanka do ciała, brzmi całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi, szkoda, że parafina w składzie...

      Usuń
  4. ach jak ja lubię takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam, fajne opakowanie i sam produkt;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie fajne, ale parafina w składzie już mniej ;)

      Usuń
  6. wszystko, co migdałowe jest dobre ;)
    udanego pobytu w często! widzimy się za tydzień na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że nie ma parafiny w składzie ;) A tu klops :(
      O, załapałaś się, super :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...