wtorek, 23 lipca 2013

Kolagen naturalny Colway

W piątek, wraz z Anuszką (widzisz, linkuję Cię! :*), byłyśmy na spotkaniu dotyczącym kolagenu naturalnego Colway. W okół tematu narosło wiele mitów, ale dzięki wykładowi przedstawicielki firmy Lagenko, niejasności się rozwiały. Dowiedziałam się, że najlepiej działającym na skórę kolagenem jest kolagen rybi, wynaleziony w Polsce :). Właśnie taki w swoim składzie posiadają produkty Colway.  Oprócz czystego kolagenu platinum, silver i graphite, marka ma w swojej ofercie kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała. Stosowanie kolagenu ma przynieść następujące efekty:
- głębokie nawilżenie i ujędrnienie skóry
- opóźnienie procesów starzenia
- wyraźna poprawa immunologii, spoistości i pigmentacji skóry
- spłycenie zmarszczek mimicznych i zapobieganie powstawaniu  nowych
- wygładzenie i rozjaśnienie blizn, rozstępów, oparzeń
- wzmocnienie zwiotczałej skóry piersi, brzucha, pośladków i ud
- pielęgnacja skóry alergicznej i trądzikowej
- regeneracja włosów i paznokci
Na spotkaniu każda uczestniczka miała wykonany kolagenowy zabieg na jedną dłoń. Powiem Wam, że Ukochany odgadł, na której dłoni u mnie był przeprowadzony :). Jeśli mężczyzna widzi różnicę to chyba coś w tym jest, no nie? Osobiście jeszcze nigdy nie stosowałam czystego kolagenu na twarz, ale bardzo chętnie bym to zmieniła :). Jak tylko będę miała okazję to na pewno zrobię recenzję :).
Wykład zwrócił moją uwagę nie tylko na pielęgnację skóry, ale też na zdrowy tryb życia i dbanie o zdrowie. Muszę nad tym popracować :).
Stosowałyście kolagen? Zauważyłyście efekty? Podzielcie się swoimi doświadczeniami :)





13 komentarzy:

  1. Nie stosowałam jeszcze tego typu produktów, aczkolwiek jestem bardzo ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, kupię sobie po wakacjach :)

      Usuń
  2. nie miałam kolagenu ale brzmi interesująco :) mądry Twój ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam, ale też zastanawiam się nad zakupem takowego. Zrobiłabym kolagenowa miksturę na pierwsze zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę miała wolne środki to kupię :)

      Usuń
  4. Mam od dłuższego czasu - tak samo jak zmarszczki. Kończę opakowanie platinium i chociaż cena zaporowa - efekty rewelacyjne i imponujące:) Tak wiec przymierzam się do kupna kolejnej buteleczki - raczej n ie wymienię go na inny kosmetyk. Za dobrze działa

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie stosowałam,ale coraz częściej myślę nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam kolagen naturalny Colway - www.vitakolagen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...