środa, 24 lipca 2013

Do odważnych świat należy! czyli co robią blogerki na niesponsorowanych spotkaniach

Dziś post na gorąco. Właśnie wróciłam ze spotkania z Kasią, na którym wymieniłyśmy się zbiorowymi zakupami, spróbowałyśmy czegoś nowego, zrobiłyśmy 100 km na nogach i przedyskutowałyśmy temat pokoju na świecie (serio!), a ja przy okazji zbankrutowałam... Odkrycie dzisiejszego dnia, czyli coś nowego to bubble tea. Znacie herbatę z glutami? Ja ją piłam pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem :). Naprawdę smaczna, a gdyby nie Kasia to pewnie nigdy bym nie spróbowała ;). Nie tylko na nią się odważyłam, jakiś czas temu zamówiłam sobie cienie w szalonych kolorach. Prawdziwa rewolucja w mojej toaletce, z resztą zobaczcie sami :D.






27 komentarzy:

  1. nie piłam jeszcze tych słynnych herbatek. a paletka bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre mówisz? Muszę spróbować, a mam gluciaste obawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piłam jeszcze takiej herbatki... A cienie mają OBŁĘDNE kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. YYY.. wybacz, ale to coś w tym kubku wygląda paskudnie!

    Co innego cienie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe kuleczki? Paskudnie? Nieee, pysznie :D

      Usuń
  5. muszę koniecznie spróbować co to za herbata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie piłam jeszcze tego typu herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka ma piękne kolory! Oddaj :P

    OdpowiedzUsuń
  8. chce tego gluta!!!!!! wybierz się ze mną :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie w końcu muszę.. bo nie byłam kurcze od maja! a miałam się wybrać już na początku lipca... MASAKRA :D

      Usuń
    2. Jak będziesz to krzycz :D pójdziemy na bubble tea :D

      Usuń
    3. wysyłaj mi numera na facebooooczku :D

      Usuń
  9. prześliczne kolorki, świetna paleta

    OdpowiedzUsuń
  10. nie piłam takiej herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory cieni idealne do letnich makijaży!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie piłam tych glutków, jestem ciekawa jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...