piątek, 26 lipca 2013

Chusteczka samoopalająca Sopot Ziaja

W ostatniej paczce od JM Spa&Wellness znalazła się chusteczka samoopalająca Sopot Ziaja. Postanowiłam ją dziś wypróbować. W pomarańczowej saszetce znajduje się jedna, spora chusteczka nasączona samoopalaczem. Zapach kosmetyku, po wyjęciu z opakowania, jest przyjemny. Zastosowany samoopalacz nie jest kremowy, ma raczej konsystencje płynu. Dzięki temu jest wydajny, za pomocą chusteczki naniosłam go na nogi, ręce i twarz. Po aplikacji umyłam dłonie. Jak na razie wszystko pięknie... Po ok. 2-3 godzinach zaczął mnie prześladować specyficzny smrodek typowy dla samoopalaczy. Trochę mnie to irytowało, ale spodziewałam się tego. Świetny efekt mógłby mi jednak całkowicie to zrekompensować... Ale w tym temacie mam mieszane odczucia. Kosmetyk nie zrobił mi żadnych plan i zacieków, nie stałam się też pomarańczowa. Moja opalenizna wygląda naturalnie, jest równomierna. Problem w tym, że nie jestem pewna czy jest to zasługa chusteczki, czy słońca. Mam ciemną karnację i szybko się opalam. Ciężko mi ocenić efekt, ale myślę, że mimo wszystko warto spróbować. Forma chusteczki bardzo ułatwia aplikację :). A Wy co myślicie o takim produkcie? Używałyście?


6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za samoopalaczami. Mam ich kilka, ale używam raczej sporadycznie. Nie cierpię tego charakterystycznego, nieprzyjemnego zapachu. Fajny samoopalacz ma Yves Rocher. Ładnie brązuje i nie śmierdzi, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę klasyczne balsamy brązujące

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli o mnie chodzi, ja nie lubię opalać twarzy dlatego te chusteczki są w sam raz żeby wyrównać koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie testowałam takich chusteczek jm chyba o mnie zapomnieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jaja, nawet nie wiedziałam że są takie chusteczki;D Ja nigdy nie używałam samoopalaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię chusteczek ale buzie muszę smarować bo nie moge jej opalać. Wole jednak tradycyjna formę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...