niedziela, 28 lipca 2013

Aloe vera żel

37 stopni w cieniu :D. Od rana byliśmy nad wodą, pływaliśmy rowerkiem wodnym i plażowaliśmy. Woda była ciepła więc nawet zdecydowałam się popływać :). Było bardzo miło! Idealny dzień :).
W końcu trzeba było wrócić... W domku kawa, bo po całym dniu na dworze trochę senni jesteśmy. Zimny prysznic i coś co daje prawdziwą ulgę po opalaniu - żel aloesowy Alter Medica. 150 ml kosmetyku znajduje się w dużej tubie ustawianej na zamknięciu. Żel łatwo się aplikuje. Jest bezbarwny i nie ma zapachu. Po naniesieniu na skórę bardzo fajnie chłodzi i przynosi ulgę skórze po opalaniu. Stosuję go też na twarz po zmyciu makijażu fotograficznego. Po sesjach moja twarz jest bardzo wysuszona i obolała. Ratuję się porcją żelu, który nawilża moją skórę, a przy tym jest bardzo lekki. Żel szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej warstwy na skórze. Zaletą kosmetyku jest też niewątpliwie jego cena, w tej chwili kosztuje 10 zł. Myślę, że naprawdę warto go kupić i wrzucić do wakacyjnej walizki! Ja na pewno to zrobię :).


9 komentarzy:

  1. Czy jest on dostępny też stacjonarnie, czy tylko przez net? Bo średnio mi się opłaca zamawiać jedna rzecz, a chętnie bym się skusiła. Mam ogromniasty aloes na parapecie, kupiłam sporo lat temu, żeby z niego korzystać, jakaś maseczka itp, ale od razu zaczął tak pięknie rosnąć, że nie mam serca nawet listka mu odciąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie mam pojęcia :(

      Usuń
    2. W niektórych aptekach i sklepach zielarskich jest dostępny, ale już nie po tak atrakcyjnej cenie :/

      Usuń
  2. uwielbiam ten żel, używam po depilacji, nic tak dobrze nie łagodzi podrażnień

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żel łagodzi bąble po komarach, koi skórę po woskowaniu, nawilża włosy i przynosi ulgę opuchniętym nogom. Jednym słowem produkt uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tej zabawy nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloe Vera zawsze dobry na podrażnienia.Tego produktu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O cholercia, a czemu ja tej pory nie natknęłam się na to uniwersalne cudo? o.O No dlaczego pytam ja się? Skoro toto takie uniwersalne to ja muszę się za tym rozejrzeć! Koniecznie. O!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...