poniedziałek, 1 lipca 2013

Accessorize w Pepco

W tym okropnym Pepco kuszą nas różne kosmetyki ;). Nawet jak idę po drewnianą łyżkę to nie ma szans bym nie wzięła też jakiejś szminki lub cieni ;). Ostatnio skusiła mnie paletka od Accessorize. Kosztowała 5,99 zł, była przeceniona z 9,99 zł (interes życia ;)). W paletce mamy 5 kolorów cieni i bazę. Wybrałam odcienie różu, w sklepie były dostępne także inne kolory. Cienie znajdują się w kartonowym opakowaniu zamykanym na magnes, na gumce przyczepiona jest tubka z bazą. Całkiem uroczo wygląda ;). Niestety, jakość tych cieni nie jest rewelacyjna, lepsze są pojedyncze tej marki. Pigmentacja jest raczej słaba. Poszczególne kolory różnią się twardością (2 cienie są miękkie, 3 twardsze). Makijaż wykonany tą paletką po jakiś 3 godzinach wymaga poprawki. No cóż, cienie nie są najlepsze, ale pomalować się nimi da ;). Wieczorem postaram się dać zdjęcia makijażu wykonanego tymi cieniami. Znacie kosmetyki marki Accessorize?





22 komentarze:

  1. aż ciężko uwierzyć że taka tania! :) udało Ci się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że jakość taka kiepska ;)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię lakier do paznokci z tej firmy i... Chyba nie znam niczego innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. to jak tyle sie trzymaja yto ja podziekuje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, no trwałością szału nie robią ;)

      Usuń
  4. Kilka razy zraziłam się do kosmetyków z Pepco i raczej już nic z kolorówki tam nie kupię, tanie i beznadziejne. Za to rzeczy do domu uwielbiam tam kupować, nawet ubrania można fajne znaleźć, zwłaszcza koszulki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tam czasami udaje coś fajnego kupić ;)

      Usuń
  5. Markę znam ale nie od strony kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą, kuszą. Bardzo lubię Pepco.
    Świetne kolorki tych cieni.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,że nie maja lepszej pigmentacji ;)

      Usuń
  7. A ja nie znam tej marki :D Kolorki mają świetne, ale jak malująć sie raz na miesiąc muszę mieć coś trwałego, bo na pewno na żadnej imprezie nie pamiętałabym żeby się poprawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę trwałe kosmetyki ;)

      Usuń
  8. Widziałam je nie jeden raz, ale jakoś się nie skusiłam, mimo niskiej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie słabo się trzymają ;/ Ale kolorki śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają fajnie :) szkoda że jakościowo gorzej

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że słaba jakość, ale przynajmniej dużo nie wydałaś na nią. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj kupiłam w Pepco identyczną paletkę, też w tej cenie :) ale już widzę że pigmentacja słaba

    OdpowiedzUsuń
  13. JEST SZAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pigmentacja wcale słaba nie jest - polecam troche podkladu na oko + primer i na mokro nakładać cienie !;) 14h leci a cienie nadal na oku pięknie się mienią

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...