czwartek, 27 czerwca 2013

Żel Drenafast

Dziś przedstawię Wam żel antycellulitowo-ujędrniający Drenafast, który otrzymałam na spotkaniu blogerek od sklepu Prosto z natury. Kosmetyk znajduje się w tubce o pojemności 200 ml. Design opakowania jest ciekawy, góra zadrukowana jest w pomarańczowo żółte liście (?), na dole znajduje się nazwa preparatu. Fajnie zaprojektowane, wyróżnia się wśród innych, podoba mi się! Przejdźmy do zawartości. Kosmetyk ma formułę żelu. Łatwo się nakłada, mała ilość preparatu starcza na wysmarowanie sporej powierzchni ciała. Bardzo podoba mi się szybkie wchłanianie, już po chwili od nałożenia mogę się ubrać, a ciuchy mi się nie kleją do ciała :). Żel delikatnie chłodzi przez moment, jednak nie jest to nieprzyjemne, jak przy innych kosmetykach tego typu (przez pewien żel nie mogłam spać bo mi za zimno było, musiałam w nocy iść pod prysznic O.O). Co do działania to powiem szczerze: WOW! Autentycznie wyszczupla moje uda od razu po aplikacji. Jeśli mam założyć krótkie spodenki to nie ma szans bym nie użyła żelu. Ciało staje się jędrniejsze, o wiele lepiej wygląda. Mój cellulit od jakiegoś czasu jest dość spokojny, ale nie wiem czy to zasługa kosmetyku, masaży, diety, ćwiczeń czy może wszystkiego na raz ;). W każdym razie bardzo polecam ten kosmetyk, możecie go kupić za 29 zł w Sklepie Prosto z natury, ja na pewno zrobię zapas przed plażowaniem ;).


21 komentarzy:

  1. miałam ten żel, jest świetny ale mało wydajny.
    I tak stałam się jego wielką fanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wydajność nie narzekam, myślałam, że gorzej będzie

      Usuń
  2. fajny :) ale do używania go muszę jeszcze zrzucić z 10 kg:(

    / rozdanie u mnie na blogu - jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny go zachwalają. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Kusisz :D Dodaję do zakładek, żeby o nim nie zapomnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja go zacznę używać to zrobię pomiary dokładne :>>>>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O żesz Ty :P Ja chyba zaraz zrobię, ale się boję O.O

      Usuń
  6. Jeszcze nie próbowałam :) Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję bo moim nóżką na pewno się to przyda przed wyjściem "do ludzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy antycellulitowy z dostępnych na rynku kosmetyków jest multiaktywny żel wyszczuplający i krem antycellulitowy od Dermiki z serii Passione body. Próbowałam na sobie chyba wszelkich dostępnych kosmetyków tego typu na rynku. Po wielu porażkach i nieudanych próbach przekonałam się, ze skuteczny jest jeden. Żel wyszczuplający ma bardzo fajną chłodzącą konsystencję, która wchłania się szybko i bardzo wygładza skore, po dwóch 14 to dniowych seriach moja skóra na udach pośladkach zmieniła sie diametralnie :) jest gładka, elastyczna i gęsta, a skórka pomarańczowa widocznie się spłyciła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...