środa, 19 czerwca 2013

W końcu moje paznokcie są twarde i lśniące jak diament :D

Eveline wraca do łask. W końcu mam odżywkę, która daje widoczne rezultaty! :D Jest to wzmacniająca odżywka z diamentem od Eveline! Dostałam ją na spotkaniu blogerek. Stosuję ją już od jakiegoś czasu, a moje paznokcie przestały się skandalicznie rozdwajać i łamać! :) Aż jestem zdziwiona, kiedyś używałam Eveline 8 w 1, ale po zużyciu prawie całej buteleczki nie zauważyłam efektów. Teraz na szczęście jest inaczej. Codziennie maluję jedną warstwę, po trzech dniach zmywam i od początku :). Pod kolorowy lakier zawsze daję jedną warstwę tej odżywki. Łatwo się nią maluje i szybko schnie :). Jak na razie jestem bardzo zadowolona i będę kontynuować moją kurację :). Jej cena w sklepach to ok 10 zł.







24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie się niestety nie sprawdziła :(

      Usuń
    2. Chociaż skład ten sam ;)

      Usuń
  2. Hmm... Jakieś inne opakowanie widzę :) Nie zauważyłam, kiedy zmienili szatę graficzną. Super, że jej stosowanie Ci pomaga, oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu, bo już tyle wymysłów próbowałam O.O

      Usuń
  3. ja tez jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raz użyłam bo mamuśka ma

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę zmienili szatę graficzną. podoba mi się, ale nie wiem czy bardziej. a odnośnie samej odżywki; uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zostanę jej wielbicielką :)

      Usuń
  6. A u mnie ich odżywki powodują żółknięcie paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  7. na moich paznokciach eveline sie nie sprawdza, a szkoda ;c
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 8w1 się w ogóle nie sprawdziła, ale myślę, że to może kwestia innych czynników

      Usuń
  8. ja tez zaczynalam od tej odzywki,a pozniej posypaly sie inne do testowania,jednak ta wyprowadzila moje paznokcie na prostą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że efekt u mnie się utrzyma ;)

      Usuń
  9. Słyszałam, że ich odżywki mają składnik, który uszkadza paznokcie... co prawda nie znam się na tym, ale mimo wszystko jakoś trzymam się z daleka od ich odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie z kolei ta 8w1 przyniosła szybkie i zauważalne efekty :)
    z tymże naczytałam się złych opinii na jej temat, że na początku wszystko ładnie pięknie, a później okazuje się, że paznokcie są w coraz gorszym stanie... wszystko przez te szkodliwe składniki (nie sposób zapamiętać nazwy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się naczytałam, ale co zrobić skoro nic mi nie pomaga? :(

      Usuń
  11. też słyszałam że odżywki od nich mają jakiś składnik, który powoduje jakąś chorobę paznokci dlatego osobiście boję się wypróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formaldehyd. Grunt, że mi na razie nic złego się nie dzieje ;)

      Usuń
  12. Miałam 2 buteleczki 8in1, teraz mam 6in1 i tak samo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...