środa, 26 czerwca 2013

Sztuczka modelek na ładną skórę

Pomyślałam sobie, że może komuś się przyda :). Sztuczka, którą uskuteczniałam wiele razy na sobie, a także na innych, gdy to ja fotografowałam :). Wiadomo, że sucha skóra wygląda fatalnie, nie tylko na zdjęciach. Co zrobić by oszukać aparat? Wystarczy trochę podkładu i olejek do ciała. Oczywiście szkoda kosmetyku za tysiąc pięćset sto dziewięćset, lepiej wziąć końcówkę jakiegoś starego podkładu, którego do twarzy nie zamierzacie używać. U mnie padło na tester Virtual long matt, kolor 24 słoneczny, za ciemny by kłaść go na pyszczek. Do tego relaksujący olejek do ciała Pat&Rub, przyjemne z pożytecznym, podczas sesji moja skóra jest odżywiana. No dobrze, mamy już składniki, teraz należy je połączyć ze sobą. Nie ma jakiś ścisłych proporcji, ja to robię na oko, mieszam kosmetyki na dłoni, następnie wcieram w ciało. Oczywiście można zrobić to w jakimś pojemniczku, a na ciało nakładać pędzlem do podkładu, ale moim zdaniem najlepszy efekt daje wmasowanie w skórę. Już mamy ładne, lekko błyszczące nogi i ujednolicony kolor skóry :). W efekcie nie trzeba się tak bardzo męczyć w fotoshopie ;). Metoda ta idealna jest do sesji z wykorzystaniem lamp studyjnych. Jej minusem jest to, że olejek z podkładem wszystko brudzi, ale przecież liczy się efekt, czyli zdjęcia ;). Znaliście tą sztuczkę? Planujecie ją wykorzystać? Dajcie mi znać :)

  
noga przed

składniki 


na dłoni

zmieszane 
noga po


38 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym sposobie ale w wersji do twarzy. Najpierw należy na buzi rozprowadzić odrobinę olejku a następnie normalnie nałożyć podkład. Efekt świetlistej skóry murowany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zdjęcia to bałabym się zaryzykować z olejkiem na twarzy ;) Ale na co dzień... Hmm... Gdyby tylko tak nie brudził ;)

      Usuń
  2. nie pomyslalabym zeby tak zrobic:D swietne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że na co dzień się nie sprawdza ;)

      Usuń
  3. Faktycznie efekt jest świetny, szkoda, że tak brudzi, bo można by na co dzień wykorzystać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, brudzi niemiłosiernie, jedynie na sesje zdjęciowe się nadaje :(

      Usuń
  4. Mega! Dzięki za tę podpowiedź, na pewno z niej skorzystam :) Mam bardzo suchą skórę i na dodatek bladą. Będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uważaj bo to strasznie brudzi ;)

      Usuń
  5. fajny efekt. ale chuda noga :)
    ja używam rajstop w sprayu sally h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko łydka ;) Słyszałam o nich, pewnie kupię na jakieś wyjście, na sesje wystarcza mi ten patent ;)

      Usuń
  6. No raczej, że znamy :) ja używam często, szczególnie jak mam szorty.na sobie tylko, że później się do mnie brud kurz i owady przyklejają.
    Cóż.
    mam też taki olejek z drobinkami z sephory, lubię tylko zapach mi się trochę znudził.
    Chce też kupić duży pędzel i omiatac się bronzerem co rano;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, biedne poprzyklejane komary ;) Ja po sesji od razu zmywam bo wkurza mnie brudzenie wszystkiego czego dotknę ;)

      Usuń
  7. Dziękuję za radę. Może skorzystam, jeśli będę miała taką potrzebę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł, pewnie wykorzystam latem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj, naprawdę się opłaca, jest cudowny! :)

      Usuń
    2. Jutro postaram się wstąpić do GR

      Usuń
  9. Przyznam szczerze, że nie chciałoby mi się jeszcze "tapetować" nóg ;) trochę natury nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwojga złego wolę wytapetować nogi niż męczyć się w fotoshopie przy każdym zdjęciu ;)

      Usuń
  10. wiele razy tak kombinpwałam z atopowymi ramionami, na dodatej ja się wcale ie opalam więc jak znalazł- dzięki za przypomnienie metody:0

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż , każdy pomysł jest dobry ;P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha :D Świetne :D Nie pomyślałabym, że nogi też padają ofiara podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi, ręce, dłonie ;) Ale największą ofiarą są białe sofy ;)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł ! Muszę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wykorzystam ten pomysł, jak tylko słońce do mnie wróci, bo póki co leje od paru dni ;c.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sposób choć szkoda że brudzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt:)
    Będę pamiętać!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby to się sprawdzało na co dzień byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna sztuczka! post dodany na urodomaniaczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do sesji rzeczywiście idealny, tak na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł bardzo fajny :) idealny dla blogerek modowych :D ale one pewnie go znają :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Na krótką metę idealny sposób i najlepiej dla sesji w bikini ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...