niedziela, 9 czerwca 2013

Relax, take it easy

Niedziela to dzień gdy nie można się spinać. Należy ze spokojem przyjmować wszystko, co tego dnia niesie nam życie. Idąc tą zasadą dziś postawiłam na bardzo prostą stylizację. W wersji pierwotnej było trochę więcej biżuterii, ale przed wyjściem z domu stwierdziła, że im mniej tym lepiej. Poza tym temperatura na dworze... Na przystanku okazało się, że nie mamy drobnych na bilet... Skoczyliśmy do Biedronki rozmienić. W moje łapki szybko wpadł kapelusz i dwa drinki, w niedzielę nie wolno walczyć, trzeba się miękko poddawać ;). Po wyjściu ze sklepu się dostylizowałam i akurat mieliśmy tramwaj ;). Taki słoneczny, ciepły dzień... Nie mogło skończyć się inaczej, zrobiliśmy sobie postój nad Wisłą ;). Procenty lekko weszły, słonko przygrzewało, tak ma wyglądać niedziela. A jutro poniedziałek, znów wszyscy będą walczyć o przetrwanie.








Koszulka - New Yorker, szorty - Levi's + moje DIY, buty - Auchan, torba - ze strychu, była kiedyś mojej mamy, kapelusz - Biedronka, bransoletka - By Dziubeka, kostium - Vero Moda

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia.... jak i uroda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak ma wyglądać niedziela :D Ja swoją spędzam na malowaniu paznokci, bo Ukochany w pracy dziś... Ale jutro nadrobimy :D Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach, bije od Ciebie pozytywna energia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to koniecznie musicie nadrobić :D. Relaks jest niezbędny ;)
      Taaa, ta energia to promile ;)

      Usuń
  3. bardzo ładne zdjęcia! cieszę się, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) POgoda ponoć dopiero się rozkręca :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak go zobaczyłam to nie było opcji żebym wyszła bez niego ;)

      Usuń
  5. Pasujesz w takich relaksowych strojach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nasze mamy miały zaje*** rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :D Dużo rzeczy sobie przywłaszczyłam od mamy ;)

      Usuń
  7. a tutaj tak strasznie dzisiaj lało:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się już wypadało i dziś było piękne słońce!

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz, relaksik musi być :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No ba, bez tego ani rusz! :)

      Usuń
  9. Relaksu nad Wisłą to i ja bardzo zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :) pozdrawiam zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...