piątek, 28 czerwca 2013

Przyjemniaczek do rąk - aloes Green Pharmacy

Teoretycznie mamy lato, a o tej porze roku zazwyczaj ludzie nie mają takich problemów ze skórą dłoni jak zimą. Gdy jest ciepło najlepiej sprawdzają się lekkie kosmetyki. Taki właśnie jest aloesowy krem do rąk i paznokci Green Pharmacy. Kosmetyk możecie kupić w JM Spa&Wellnes w cenie 5,40 zł. Kremik zamknięty jest w smukłej tubce o pojemności 100 ml. Zakrętka jest odkręcana, szczerze mówiąc wolę zamykanie na klips, ale kremik nie jest tłusty więc i zakręcić się udaje. Zapach kosmetyku jest bardzo delikatny i nienachalny. Formuła, jak już wspomniałam, jest lekka, krem łatwo się rozsmarowuje i szybciutko wchłania. Na skórze dłoni pozostaje delikatny film, na szczęście nie jest on tłusty (chociaż gdybym teraz pisała z laptopa Ukochanego to na pewno by marudził, że znów mu zatłuściłam klawiaturę, ale tym razem piszę z mojego :D). Jeśli chodzi o właściwości pielęgnacyjne to nie są one zbyt duże. Kosmetyk po prostu delikatnie nawilża i chroni dłonie. Na zimę wolałabym coś treściwszego, ale na obecną porę roku, do stosowania w ciągu dnia, jest jest jak znalazł. Taki przyjemniaczek do torebki. Znacie? Lubicie?




6 komentarzy:

  1. całkiem dobry, jednak mnie bardziej do gustu przypadła wersja z jaskółczym zielem

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak sprawdziłby się do włosów ;P
    kremowałam włosy taką kakaową isaną, ciekawe czy coś jeszcze by się sprawdziło..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale wygląda nieźle, dla mnie te wszystkie kremy to nawilżają przez 5 minut, a potem dłonie znowu suche na wiór:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłam sobie zaobserwować:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...