środa, 5 czerwca 2013

Pojechałam po królika, wróciłam z aparatem... Nikon coolpix L27

Dokładnie tak jak w tytule, wybrałam się z Ukochanym po królika. Niestety, został tylko jeden baranek (a one dość duże rosną), miniaturki będą dopiero w piątek. Na poprawę humoru (i czekając na autobu) poszliśmy zobaczyć aparaty. Na co dzień korzystam z lustrzanki, Nikon D80, ale do blogowych zdjęć to najczęściej przerost formy nad treścią ;). Posiłkowałam się Nikonem coolpix L5, ale po wielu latach odmówił posłuszeństwa... W sklepie zobaczyłam Nikona coolpix L27 i nie było szans bym wyszła bez niego ;). Całkiem niezłe parametry, a do tego niska cena, w sam raz na blog! Mogę go nosić w torebce, nie muszę na niego chuchać i dmuchać jak na lustrzankę, bezproblemowo robi makro ;). Do tego nagrywa filmy HD w formacie AVI, Ukochany jest wniebowzięty ;). Od teraz wracam z przyzwoitymi zdjęciami (to dzisiejsze to ostatnie z telefonu ;))! :D :D :D
Przez te zakupy uciekł nam ostatni autobus. Wracaliśy pieszo w deszczu, było całkiem miło, przypomniały mi się pewne wakacje... Zakopane 97.


13 komentarzy:

  1. marzy mi się taki maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam coolpixa i mi się marzy lustrzanka..... ciekawe jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam takiego samego jak Twój, ale się popsuł ;). Lustrzanka bardzo fajna rzecz, ale taki kompakcik to duża wygoda ;). A że kosztuje grosze ;). W sam raz na blog :)

      Usuń
  3. fajny aparat, mój canon jest już stary, a do lustrzanki rzadko mam dostęp. też muszę kupić coś

    OdpowiedzUsuń
  4. pokazuj szybko jakie zdjecia robi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście już zdjęcie z niego ;)

      Usuń
  5. ile dałaś za niego? ja również ma d80 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 249 zł na promocji w RTVmixAGD ;)

      Usuń
    2. Bardzo przyjemna cena. Chętnie przeczytam co o nim sądzisz po jakimś czasie używania.

      Usuń
    3. Na pewno pojawi się taka notka za jakiś czas :)

      Usuń
  6. Też muszę kupić coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...