środa, 26 czerwca 2013

Nagroda, chwile grozy i wyjaśnienie tajemnicy...

Zacznę pisać kryminały ;), ale teraz o czymś innym, a mianowicie o nagrodzie, którą wygrałam w fejsbukowym konkursie sklepu Skarby Syberii. Naczekałam się na paczuszkę, która wysłana została 8 dni temu! Dopiero dzisiaj listonosz mi przyniósł, a ja od czwartku intensywnie czekałam i monitorowałam skrzynkę ;). Okazało się, że nie mamy stałego listonosza (mam nadzieję, że to chwilowe) i od czasu do czasu kogoś do nas wysyłają. Ciężkie moje życie ;). Dobrałam się do zawartości koperty i moim oczom ukazały się takie skarby :D. Nagle zauważyłam, że jedno zamknięcie jest uszkodzone! Spodziewałam się małej katastrofy, ale na szczęście do niej nie doszło. Bolec ułamał się w transporcie i utknął w otworku, zatykając go (uf!). Okazało się też, że tubki zabezpieczone są folią. Jest bezpiecznie :] Dobra, kończę, tak naprawdę chciałam się tylko pochwalić wygraną ;). Od jutra testy ;).




24 komentarze:

  1. To ja czekam na opinię o kosmetykach. Gratuluję, a sytuacji z listonoszem współczuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że kogoś do mnie oddelegują ;)

      Usuń
  2. zazdroszcze wygranej i oczywiscie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego testowania i czekamy na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;D Ale to musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj gratuluję ! Jak dobrze, że obyło się bez katastrofy :D !
    Pozdrawiam kochana ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ktoś się zlitował i mi przyniósł ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Już Ci mogę powiedzieć, że czuję się dopieszczona ;)

      Usuń
  9. Miałam szampon tej firmy i na prawdę jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej. :) Czekam na recenzję i pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...