niedziela, 30 czerwca 2013

Mydło BIO organiczne z nanosrebrem

Nadeszła pora na recenzję mydełka, które wygrałam w konkursie sklepu Eko Bańka. Miałam możliwość wyboru dowolnego mydła na wagę. Decyzja była bardzo trudna, gdyż sklep oferuje wiele ciekawych wariantów, ale ostatecznie zdecydowałam się na mydło BIO organiczne z nanosrebrem. Właśnie zawartość nanosrebra, czyli srebra koloidalnego, i jego właściwości bakteriobójcze, przekonała mnie do wyboru tego kosmetyku.
Mydełko przyszło do mnie (po małych trudnościach ;)) efektownie zapakowane w folię. Bardzo ładnie się prezentowało :). Po rozpakowaniu poczułam jego cytrusowy zapach, bardzo przyjemny. Kosmetyk postanowiłam używać do mycia rąk, ciała i czasami twarzy. Postawiłam na jego właściwości antybakteryjne i antygrzybiczne, brałam je pod prysznic po wyjściu z siłowni. Kosmetyk delikatnie się pienił, jego zapach działał na mnie niezwykle odświeżająco (szczególnie w upały), a świadomość zabijania grzybów i bakterii krzepiła moje serce gdy patrzyłam na spoconych ćwiczących ludzi ;). Nie podrażniło, ani nie wysuszyło mojej skóry! Warto zwrócić uwagę na to, że mydełko zostało wykonane ze surowców z upraw organicznych certyfikowanych. Jest to zdecydowanie lepszy wybór niż drogeryjne mydła antybakteryjne!
Mydełko, w cenie 11,99 za 100 g, możecie kupić w sklepie Eko Bańka (klik).
Używacie mydeł o działaniu antybakteryjnym? Jaki macie stosunek do takich kosmetyków?







5 komentarzy:

  1. Ja używam antybakteryjne mydełko alepp i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba warte wypróbowania tym bardziej, że cena jest całkiem rozsądna jak na mydlarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używasz mydeł antybakteryjnych to na pewno :)

      Usuń
  3. Opisali się tego co nie zawiera, a co zawiera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to co? Surowce z upraw organicznych :P ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...