poniedziałek, 3 czerwca 2013

JM Spa&Wellnes - Shea Spa FIT Żurawina

W końcu znalazłam zdjęcie mojej żurawinowej muffinki i z tej okazji zasiadam do recenzji :). Kosmetyk otrzymałam od firmy JM Spa&Wellness, możecie gu kupić tutaj (klik) w cenie 11,90. 50 g masła do ciała opakowane jest w papilotkę, a całość jest dodatkowo zabezpieczona folią. Fajne rozwiązanie, choć podczas używania dobrze jest schować kosmetyk do jakiegoś zamykanego pojemniczka, żeby się nie kurzył ;). Masełko pachnie obłędnie, tak wspaniale, że musiałam od tego zacząć :). Konsystencja jest zbita, twarda, ale w kontakcie z ciepłą skórą rozpływa się i pozwala na swobodne rozprowadzenie. Kosmetyk zawiera aż 80% masła shea! Świetnie nawilża i natłuszcza skórę. Efekt wieczornej aplikacji jest wyczuwalny do samego rana :). Masło przeznaczone jest również do masażu, w tej roli sprawdza się genialnie! Tłusta warstwa powstała na skórze ułatwia masaż i pozwala na długą pracę z ciałem, która na dodatek umilona jest pięknym zapachem. Masełko ma ponoć działanie wyszczuplające, ale przy zużyciu 50 g trudno mi to stwierdzić. Jestem jednak pewna, że masaż poprawia wygląd ciała :).







11 komentarzy:

  1. a ja nadal czekam na swoją paczuszkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... ja tą dostałam już dawno, teraz czekam na nową ;)

      Usuń
  2. mmmm skusiłas mnie, nie tyle co zapachem ale składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te naturalne masełka czy tam balsamy :)

      Usuń
  3. nie wiem czy się tym nacierać czy lepiej to zjeść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacierać! Powiem Ci szczerze, że mnie akurat do jedzenia nie kusi (a często podjadam kosmetyki ;))

      Usuń
  4. jak do masażu się nadaje to rewelka;* mniamuśne;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom :D. Ja sobie nawet masuję udziska, chociać tego nienawidzę... Ale ten zapach i warstewka kosmetyku aż do mnie krzyczą żebym pomasowała ;)

      Usuń
    2. dla mnie użycie jakiegokolwiek mazidła jest męczarnią straszną;( ale jak do masażu sie nadaję;P to super;*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...