piątek, 21 czerwca 2013

Dzisiejsze paznokcie

Pamiętacie moje poprzednie naklejki (klik)? Dziś postanowiłam przykleić drugie z mojej kolekcji. Jest to prezent od Promoto, dostałam je na spotkaniu blogerek w Krakowie. Na początku wszystko fajnie, pięknie... Przykleiłam je bez problemu i byłam zadowolona, ale zauważyłam na jednym paznokciu załamanie naklejki. Przyjrzałam się bliżej i okazało się, że na każdej płytce naklejki się marszczą. Próbowałam je dociskać, ale za wiele mi to nie pomogło. Pogodziłam się z faktem i nałożyłam na nie dwie warstwy topu od Eveline. Gdy paznokcie wyschły, byłam nawet zadowolona, marszczenia nie rzucały się w oczy... Ale gdy miałam usiąść do pisania notki, poprawiłam włosy ręką i zaczepiły mi się o odstającą naklejkę... Odrywając ją z połowy paznokcia :(. Lipa, Drodzy Państwo, lipa! A może to ja coś źle zrobiłam? W tej chwili mam miętowe paznokcie, sponsorowane przez Rimmel ;).



17 komentarzy:

  1. podobają mi się, nigdy nic na swoje nie naklejałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naklejki, fajne są, ale te z Wibo ;)

      Usuń
  2. Ja tam nie mam przekonania do tych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tych też nie mam ;) Ale poprzednie fajne były :)

      Usuń
  3. Zapraszam do grupy blogerek urodowych ze Śląska: https://www.facebook.com/groups/121315244745855/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przekonał mnie ten wzorek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ;) Nie żałuję, że tylko pół godziny miałam te naklejki ;)

      Usuń
  5. Średnio podoba mi się wzorek. Fajny ten na opakowaniu w szachownice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooooo, tym w szachownicę bym nie pogardziła :D Lubię takie :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że takie nietrwałe

      Usuń
    2. u mnie się też nie sprawdziły;( ja po nałożeniu top-u miałam totalna masakrę;( ale wzorek piękny;)

      Usuń
  7. pieknie wygladaja! ale czesto trafiaja sie lipy, lub np nie odłusciłąs płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odtłuściłam dokładnie :( Gdyby tylko się nie marszczyły to byłoby super bo tam gdzie się przykleiły trzymały się w miarę dobrze

      Usuń
  8. boskie!!!!!!! ja wlasnie trafiłam raz na lipe starszną, dostałam od kumpelki takie naklejki w panterke a jak chcialam naklejać okazało sie ze w ogóle nie trzymaja sie na paznokciu, jakby klej wysechł.. łee..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterka jest fajna :D Szkoda, że się nie trzymały :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...