niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka :D

Trochę z opóźnieniem, ale jak wiecie jestem u babci i pracuję intensywnie od piątku. Dziś na szczęście ostatnie godziny, ale za to bez Ukochanego :(. No nic, nie mam zbyt dużo czasu na pisanie, ciągle w biegu jestem więc dziś pokażę Wam moje prezenty na dzień dziecka, a co :P. Oprócz tego co widzicie sprawiłam sobie pewne maleństwo, które szczątkowo pokazywałam na fejsie ;). A Wy co dostaliście?



Ps.
We wtorek już będę w Krakowie i wszystko nadrobię. Spodziewajcie się też nowego rozdania na moim fanpejdźu ;).

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja nic nie chcę mówić, ale mój Ukochany dostał drugą partię słodyczy... Wiadomo kto to zje ;)

      Usuń
  2. U mnie były czekolady i bluzka :P Ale ogólnie to już chyba "ten wiek", że więcej się daje, niż dostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem, ja nic nie daję, tylko dostaję :)

      Usuń
  3. Ale słodkości :D Ja też je dostałam, czasy zabawek już się skończyły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem na siłownie będę biegać ;)

      Usuń
  4. Ja już sama szykuję prezenty :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moi rodzice są trochę dalej ode mnie i nie dostałam nic:(
    Ale teściowie pamiętali.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara, u mnie skończyło się na życzeniach telefonicznych :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...