niedziela, 2 czerwca 2013

Będę tupać nóżką! Sprawy organizacyjne.

Po pierwsze i najważniejsze, znów mam obiektyw! Koniec ze zdjęciami z telefonu (których nie mogę ściągnąć na komputer...) :D. Po drugie, również ważne, przeżyłam cały festiwal! Dałam radę! Tylko raz zasnęłam podczas koncertu ;). Nawet dobrze się lulało ;). Po trzecie, jutro wracam do Krakowa! Po czwarte, ten miesiąc bardzo dobrze się zaczął, nie chcę zapeszać, ale chyba w końcu przestanę wydawać więcej niż mam (i wcale nie zamierzam ograniczać zakupów). Piąta rzecz to to, że we wtorek wybiorę się po króliczka i w końcu nie będę zostawała sama w domu! Kolejna, to, że jestem niezmiernie słodka i urocza. A co, nie jest tak? ;) A na sam koniec powiem Wam, że jeśli nie będę miała elektronicznej perkusji to w końcu zapomnę jak się gra... Dziś jeszcze pamiętam (sprawdzałam), ale raczej nie mogę się spodziewać postępów... Więc zaczynam tupać nóżką i nie przestanę, aż nie zdobędę mojej wspaniałej elektronicznej perkusji, o!


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak będę miała elektroniczną to będę nawet filmiki na youtube wrzucać :D <3

      Usuń
  2. grasz na perkusji>przeh** :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze wydaję więcej niż mam, nie ma chyba na mnie ratunku:(

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaka szczęśliwa od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdjęcia trzeba się uśmiechać ;)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz z tą perkusją ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szkoda, że na co dzień tak nie mogę :(

      Usuń
  6. 'Do twarzy' Ci z perkusją;D
    Koniecznie pochwal się nowym króliczkiem, jak takiego zakupisz!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się chwalić do znudzenia :)

      Usuń
  7. jejku grasz na perkusji !!!!!!!! moje biggest dream ever <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...