niedziela, 16 czerwca 2013

Baltic sand - piasek od Lovely

Piaskowe wykończenie na paznokciach totalnie podbiło moje serce. Na pewno w te wakacje będę często miała piasek na paznokciach :). Niedawno kupiłam nowość od Lovely - Baltic sand nr 3. Jest to lakier w kolorze morskim, ze srebrnymi drobinkami. Kojarzy mi się z plażą, morzem i palmami :). Drinki z parasolką, leżak i słoneczko. Czego chcieć więcej? Hmm... Np. łatwości nakładania, szybkiego schnięcia, dobrego krycia i trwałości... I ten lakier spełnia wszystkie warunki! Aż jestem zdziwiona, ale to na plus :). Po pierwsze ma wygodny szeroki pędzelek, za pomocą którego łatwo pokryć paznokieć. Lakier ładnie się rozprowadza, nie smuży i dobrze kryje. Dwie warstwy w zuepłności wystarczają. Kosmetyk szybko schnie, troszkę gorzej jest w twardnięciem, na to trzeba ok. 30 minut (żeby lakier był już nie do ruszenia). Pomalowane paznokcie wytrzymały u mnie w stanie nienaruszonym 2,5 dnia (w tym czasie nawet zmywałam, czego na co dzień nie robię). Końcówki się nie ścierały. Po tym czasie naszła mnie ochota na zmianę ;). Jeśli chodzi o zmywanie to najgorsze nie jest, chwilę namaczałam lakier zmywaczem i się udało bezstresowo go usunąć ;). Bardzo bardzo bardzo mi się podoba, to był dobry zakup :)





21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Piaski mnie w końcu przekonały do niebieskich paznokci ;)

      Usuń
  2. Ja sobie dziś też kupiłam piaseczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek i świetnie prezentuje się na paznokciach, również muszę sobie kupić taki piaseczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jest wyjątkowo wdzięczny w piaskach :)

      Usuń
  4. drinka to ja bym sie takiego napiła!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, wpadaj do mnie, zmajstruję podobnego ;)

      Usuń
  5. śliczny ten piasek jest, najbardziej z całej kolekcji mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zapanowało ogólne szaleństwo na piaskowe lakiery. Ja wciąż węszę i węszę za cudeńkami z Golden Rose. Mają większy wybór kolorów (: ale gdy widzę u kogokolwiek, jakiejkolwiek firmy, chęć na posiadanie mojego własnego, osobistego piaseczku, wzmaga się do granic wytrzymałości ;)
    Pozdrawiam,
    Ula http://drobne-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z GR chcę jeszcze 2 kolory, a ten ma moim zdaniem kolor wakacji i musiałam go mieć ;)

      Usuń
  7. mam ten czerwony i też się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...