poniedziałek, 6 maja 2013

The Secret Soap Store - sól do kąpieli pomarańcza

Sól otrzymałam w ramach współpracy z JM Spa & Wellness. Na samym początku spodobał mi się zapach :). Okazało się jednak, że moja mamusia i Ukochany mają na ten temat inne zdanie ;). Im się nie podoba ;). Rzecz gustu. Kosmetyk znajduje się w plastikowej butelce, którą wykorzystam w podróży. Przejdźmy do akcji... Sól wsypana do wanny puściła kolor, ale nie zabarwiła wody ;). Zapach wypełnił łazienkę. Kryształki zaczęły się rozpuszczać, a ja ze zdziwieniem odkryłam kawałki suszonej skórki pomarańczy, które unosiły się na wodzie. Całkiem przyjemnie mi się z nimi moczyło ;). Sól dobrze wypływa na nasze ciało, z tego powodu często po nie sięgam. Jak akurat nie mam jakiejś zapachowej, to zdarza mi się dosypać zwykłej kuchennej ;). Pomarańczowa jest jednak zdecydowanie fajniejsza :). Oceniam ją na 5/6 :)
Sól można kupić o tutaj (klik), 100 g w cenie 6,90 zł.



17 komentarzy:

  1. uwielbiam sole do kąpieli, także wydaje mi się, że ta też by mi się spodobała :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię sole do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc nigdy nie używałam soli do kąpieli, przeważnie kąpie się w olejkach, ale w sumie można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak fajnie się człowiek relaksuje w tym zapachu, świetna rzecz takie sole! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, od czasu do czasu taki relaks <3

      Usuń
  5. Nie używam soli do kąpieli, ale ta wygląda bardzo fajnie!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam soli do kąpieli podczas robienia pedicure :) Fajnie zmiękcza naskórek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie rewelacje zapachowe do kąpieli mmm :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam lawendową z drobikami listków i kwiatków tej rośliny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...