piątek, 24 maja 2013

Schwarzkopf got2b volume refreshing styling powder

Pamiętacie moją recenzję pudru do włosów? Byłam zadowolona z jego działania, ale miał on swoje wady... W końcu w moje ręce trafił różowy spray got2b volume refreshing styling powder! Kosmetyk należy aplikować na suche włosy tuż przy ich nasadzie. Jego zadaniem jest podniesienie włosów i nadanie im objętości. Opakowanie mieści 200 ml specyfiku. Jest ładne, różowe (ha!), no czego chcieć więcej? W porównaniu do poprzedniego pudru, ten jest o wiele łatwiejszy w aplikacji. Od razu nanoszę go w miejsce docelowe. Przy okazji czuję wspaniały słodki zapach, muszę się powstrzymywać by nie psiknąć sobie do ust ;). Jego największym plusem, w stosunku do poprzednika, jest to, że się nie klei na włosach. Jest praktycznie niewyczuwalny po nałożeniu na głowę! Pięknie podnosi włosy, używam go do zrobienia fryzury po umyciu włosów, jak i do odświeżenia klapniętych włosów gdy na mycie nie mam czasu ;). Dla mnie jedynym minusem tego specyfiku może być niska wydajność (puszka wydaje mi się już być bardzo lekka... z drugiej strony nie ograniczam się w żaden sposób z aplikacją ;)). Ceny niestety nie znam, może Wy wiecie ile to cudo kosztuje? Bo na pewno zaopatrzę się w kolejne opakowanie :D.


8 komentarzy:

  1. nie używam produktów do stylizacji włosów,
    same się układają. nie miałam nigdy pudru do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też się układają, ale nie tak jakbym chciała ;)

      Usuń
  2. Ja użyłam tego zaraz jak przyjechałam do domu po Krakowie, musiałam od razu jechać z powrotem do Częstochowy i to cudo rewelacyjnie odświeżyło mi oklapnięte loki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uzależniłam już od tego :D

      Usuń
  3. Ja użyłam na drugi dzień i też miałam takie wrażenie, że buteleczka jest bardzo lekka, jakby ktoś wcześniej już używał przede mną... więc nie wiem czy tak miało być, czy nie..
    Po użyciu włosy miałam lekkie, puszyste i takie jakby zaraz po umyciu, świetnie odświeżone :) obawiałam się, czy na czarnych włosach nie bedzie czegoś białego po psiknięciu, ale nie było uff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest teraz tak lekka, jakby napełniona helem ;). Za każdym razem boję się, że zaraz mi się skończy O.O SMutno mi wtedy będzie...

      Usuń
  4. muszę wypróbować

    !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 15,99 chyba. Tez go bardzo lubie ale szybko sie zuzywa własnie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...