sobota, 25 maja 2013

Rossmannowy haul czyli -40% :)

Pierwsze podejście miało miejsce w czwartek, ludzi nie było za dużo, spokojnie kupiłam to co chciałam. Postanowiłam wrócić po podkład. Z powodu spontanicznego spotkania blogerek ;) nie udało się się dotrzeć wczoraj. W międzyczasie Anuszka i Ukochany nastraszyli mnie, że dzikie tłumy wszystko wykupiły i ja już nie mam czego tam szukać. Z duszą na ramieniu poleciałam dziś o 9 do najbliższego Rossmanna, z daleka zobaczyłam jak wchodzą tam ludzie, a co gorsza kobiety... W środku okazało się, że faktycznie przy kosmetykach do makijażu kilka osób stoi, ale wszystkie szafy są dotowarowane i uporządkowane. Do wyboru, do koloru :D. Ostatecznie moje zakupy prezentują się tak jak na zdjęciu. Kupiłam też płatki kosmetyczne i papier toaletowy, ale nie chcę wyjść na snobkę i nie będę się chwalić :P


11 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie mam dostępu di Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Głupio mi tak chwalić się zakupami... Ja skromna osoba jestem.

      Usuń
  3. Ja się jeszcze hamuję, ale w poniedziałek planuję wycieczkę do centrum handlowego, w którym jest Rossmann... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hamuj się, i tak kupisz prędzej czy później, a teraz przynajmniej się opłaca ;)

      Usuń
  4. ja mialam w planach skromne zakupy a wyszlo jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak sprawdzi się podkład :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam, ale u mnie skromnie- maseczki, błyszczyk, lakiery wibo, wazelina do ust ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...