czwartek, 23 maja 2013

Rimmel Salon pro peppermint

Ale monotematyczna ostatnio jestem ;). Trzeci dzień pod rząd Rimmel, drugi lakier ;). Dziś będzie o kolorze nr 500 - peppermint, z nowej serii salon pro. Odcień chłodnej mięty, idealny do pasteli :). Kolor ten modny jest od kilku sezonów, ale nie ma co się dziwić, po prostu ładnie wygląda. Jeśli chodzi o parametry buteleczki to są takie same jak przy wczorajszym lakierze ;), 12 ml, szeroki pędzelek. Różnice pojawiają się dalej. Do całkowitego krycia potrzebuję trzech warstw, na szczęście lakier szybko wysycha i nie jest to dla mnie kłopotliwe. Za to trwałość jest lepsza, lakier zaczyna się ścierać dopiero po trzecim dniu, może to kwestia większej ilości warstw? Z kosmetyku jestem bardzo zadowolona. Lakiery Rimmel będą moim nowym kosmetycznym pewniakiem. Jeśli Wam się podoba to śmigajcie do Rossmanna, możecie go aktualnie kupić 40% taniej :). Regionalna cena to ok. 18 zł.


Ps.
Zapraszam na mój fanpage (klik), mam tam dla Was rozdanie. A poza tym często piszę pierdoły ;)

8 komentarzy:

  1. Potrzebuje 2 warstw do pełnego krycia. Jest cudny na pazurkach, mam go też właśnie na pazokietkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam go na paznokciach, dzień 5ty !! ale z seche vite. Kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoje poranne pierdoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, lubię takie jasne i żywe kolorki na paznokciach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, oglądałam go w czwartek, ale byłam twarda i się nie dałam ;) Najpierw muszę zrobić sobie miejsce na kolejny lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...