środa, 22 maja 2013

Rimmel Salon pro Kate Moss collection

Jest to mój pierwszy lakier od Rimmel. Piękna koralowa czerwień z kolekcji Kate Moss (317 hip hop). Jak dla mnie idealny kolor na lato :). Idealnie pasuje do moich ulubionych granatowych ciuszków ;). Lakier znajduje się w sporej buteleczce o pojemności 12 ml, ze skośnie ściętą zakrętką, wyróżnia się na półce. Pędzelek jest szeroki, płaski i zaokrąglony, jak dla mnie idealny! Maluje się wygodnie, nawet mi, chociaż mam do tego 2 lewe ręce ;). Nakłada się łatwo, nie smuży. Dwie warstwy zapewniają całkowite krycie. Szybko schnie, serio, ja niecierpliwiec jestem ;). Na koniec drugiego dnia noszenia zaczyna się ścierać na końcach (co ciekawe innego koloru z tej serii to nie dotyczy, ale o nim następnym razem). Odejmuję pół punktu za trwałość, mogłaby być troszkę lepsza, i oceniam na 5,5/6. Cena lakieru to ok. 18 zł, będę polować na promocje ;). Jak Wam się podoba?




22 komentarze:

  1. Śliczny jest ;) Słyszałam, że wszystkie lakiery z tej serii mają ciekawe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, wczoraj w Rossmannie utknęłam przy nich na dłuższą chwilę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałam wcześniej podobny innej marki, ale ten lepiej maluje :D

      Usuń
  3. u mnie przy dwóch warstwach widać białe kocówki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham krwiste czerwienie, tak więc kupiłaś mnie tym postem :D Mam kilka lakierów z Rimmela i jeszcze się na nich nie zawiodłam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z tą marką :)

      Usuń
  5. bardzo się podoba :) przekonuję się do takich kolorków, bo zawsze malowałam nude

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) ale czasem kolorek się przyda :)

      Usuń
  6. Ja bardzo lubię Rimmele za szybkie schniecie i piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za to właśnie polubiłam :)

      Usuń
  7. Fajny kolor, ale pędzelek wygląda na strasznie krótki- mam nadzieję, że to tylko kwestia zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jutro na promocji w rossmannie (! aaa to jutro) skusze się a na piękny pudrowy róż z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaka piękna czerwień! :D
    A kiedy pokażesz ten NASZ piękny, zielony??:D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mój kolor, ale tak w ogóle to ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...