czwartek, 2 maja 2013

Paczuszka od JM Spa&Wellness :)

Pani listonosz przyniosła mi dziś paczuszkę od JM Spa&Wellness, a w niej same wspaniałości :D, a przynajmniej tak mi się wydaje ;). Po pierwsze mydełko arganowe, które już recenzowałam tu (klik). Bardzo fajny kosmetyk, ukoił moją przesuszoną popękaną skórę. Cieszę się, że znowu do mnie trafiło :D. Następna rzecz to masło do ciała i masażu żurawina, wyszczuplające. Uwielbiam naturalne masła i balsamy, fajnie natłuszczają :). Już użyłąm do masażu i się nie rozczarowałam :). Mam nadzieję, że zauważę wyszczuplenie ;). Trzeci kosmetyk to pomarańczowa sól do kąpieli. Z wyglądu kojarzy mi się z kandyzowaną skórką pomarańczową ;). Pachnie pomarańczowo-korzennie, kusi by dosypać jej do grzanego wina ;). W każdym razie jest to przyjemny zapach, nie to co słynne masło z TMS ;). Zawartość przesyłki trafiła w mój gust, z chęcią przetestuję te kosmetyki :)



9 komentarzy:

  1. Czy oni wszystkim przesyłają ten sam zestaw?:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia ;)

      Usuń
  2. Ja mam sól o zapachu orchidei..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Jak pachnie orchidea? O.O

      Usuń
    2. Pięknie pachnie! :) Przynajmniej niektóre moje domowe tak mają ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam pachnące sole do kąpieli, a ta wygląda świetnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię od czasu do czasu ;). Na codzień szybko prysznic ;)

      Usuń
  4. Ja też lubię od czasu sole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym dostawać takie cudaśne paczuszki <3 sól do kąpieli jest niesamowita :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...