środa, 29 maja 2013

Paczka od Decubal

W wyniku akcji na facebooku stałam się posiadaczką pełnej gamy kosmetyków Decubal. Są to dermokosmetyki do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. W moje ręce trafiły: odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej, olejek pod prysznic i do kąpieli, nawilżająca pianka do mycia twarzy, ujędrniający i regenerujący krem pod oczy, odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy, łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej, balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry, intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej, wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy (do skóry dojrzałej), nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk oraz intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i bardzo suchej. Moja skóra zdecydowanie jest sucha, potrafi się okropnie łuszczyć, swędzieć i nieciekawie wyglądać ;). Poza tym często mam podrażnioną twarz po sesjach (matujące podkłady i mocne makijaże robią swoje). Wczoraj rozpoczęłam testy (akurat byłam zmasakrowana po pracy) i mogę powiedzieć Wam, że jeden kosmetyk bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, a w innych widzę duży potencjał :). Nie chcę uprzedzać faktów, zobaczymy co będzie dalej... Z ciekawości sprawdziłam ceny kosmetyków... Niespodzianka! Są bardzo przystępne, nie tylko w kategorii specyfików aptecznych, nawet na tle drogerii wyglądają przyzwoicie :).
Krem do cery dojrzałej planuję dać mamie, będzie testowała razem ze mną :). Mam nadzieję, że będzie zadowolona :).
Znacie kosmetyki Decubal? Jakie macie z nimi doświadczenia?

Ps.
Marka bardzo u mnie zaplusowała tą akcją :). 11 pełnowymiarowych kosmetyków trafiło do 1000 osób, robi wrażenie no nie? Wzbudza zaufanie :).


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No nie? Marka poważnie podeszła do tematu, pozwoliła poznać kompleksowe działanie całej serii, a nie tylko pomacać miniaturkę lub 2 kosmetyki ;). Jestem pod wrażeniem!

      Usuń
  2. Miłego testowania i zadowalających efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja bardo fajna życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle na swoją pakę od nich czekam, a Tobie życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz czy daje rade bo też mam podobny problem suchości skóry;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pierwszy kontakt bardzo na plus, po przetestowaniu zdam relecje :)

      Usuń
  6. Też do mnie wczoraj trafiła paka. Jestem pełna podziwu dla nich za tę akcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Od razu wzbudzają zaufanie, no nie? Bez krępacji dają do przetestowania wszystko :D

      Usuń
  7. Też dostałam paczkę ;) Na razie używam tylko kremu pod oczy (trzymam go w lodówce dla lepszego efektu). Jestem z niego zadowolona, okaże się po skończeniu opakowania, czy rzeczywiście spełnia dane obietnice. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję:)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hi my dear!

    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama z miłą chęcią przetestowałabym takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę troszkę :P Super akcja, ja niestety nie zdążyłam się załapać i ubolewam nad tym cały czas ;) Przyjemnego testowania! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...