sobota, 25 maja 2013

Malinowa akcja - kolorowe lato na paznokciach!

Kornelia zaprosiła mnie do udziału w akcji Maliny. Muszę przyznać, że z własnej woli bym na to nie szła, ale skoro mam zaproszenie... To będzie dla mnie duże wyzwanie bo w temacie paznokci jestem cienka. Każdego dnia walczę o to by mieć paznokcie, ale zazwyczaj przegrywam. Dziś mi się jeden złamał i wszystkie poszły na ścięcie ;). Przez miesiąc będę z zaczerwienionym licem prezentować swoje nieudolnie pomalowane ogryzki. Ale jaja! ;)





Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 
- zabawa kolorami,
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób.
Do akcji zapraszam:


Celem akcji jest:
- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca. 
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.


http://gingerowo.blogspot.com/
http://kameabloguje.blogspot.com/
http://prosteczynnosci.blogspot.com/
http://anuszka13.blogspot.com/
http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/



25 komentarzy:

  1. ojacie, ale szaleństwo! właśnie wyciągnęłam dwa z moich lakierowych pudełeczek i będę wybierać coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się do takich akcji nie nadaję :) Ale dziękuję za pamięć :* Lakiery to nie moja specjalność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się mniej nadaję, widziałaś moje paznokcie i kolekcję lakierów ;) Ale podejmuję wyzwanie :D

      Usuń
    2. ja się do akcji w ogóle jakichkolwiek nie nadaję, bo mam problem z systematycznością, ale lakiery wielbię i na pewno będzie ich więcej, także zaproszenie do akcji się nie zmarnuje tak zupełnie ;P :D

      Usuń
    3. Ja też, ale trzeba stawiać sobie wyzwania ;)

      Usuń
    4. No to trzeba się pilnować :D. Ja będę ;)

      Usuń
  3. ja też biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :D Im więcej osób tym lepiej :)

      Usuń
  4. właśnie przed chwilą dowiedziałam się o tej akcji ;) dopiero przeczytałam zasady i widzę, że to trzeba baaardzo często te kolorki zmieniać ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a ja się wielbię w nude ;) jak ja sobie poradzę? ;)

      Usuń
  5. Dzięki za zaproszenie! ;) Zaraz zabieram się za pisanie posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, czekam na Twoje pazurki!:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. to jeszcze większe antytalencie do malowania paznokci nominowałaś, ale cóż, teraz muszę sprostać wyzwaniu... i wiem! będę promować nowy trend- pomalowane paznokcie razem z otaczającymi je palcami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam najgorzej wypaść ;) hihi ;) dasz radę!

      Usuń
  8. I ja biorę udział :) A co, jak szaleć to szaleć :) A też chciałam Cię dzisiaj zaprosić tak prawdę mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna akcja - dziękuję za nominację :D Ostatnio kilka lakierów mi wpadło w łapy, więc będzie jak znalazł :D

    Raz jeszcze dziękuję za to info o spotkaniu blogerek w Cz-wie, ale jak już chyba pisałam - nie dam rady raczej, zwyczajnie nie będzie mnie w sierpniu w kraju :/ (tak, wiem, moje tempo odpowiadania na wiadomości jest szalone i z tego powodu mi wstyd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, miałam nadzieję, że uda się nam spotkać

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...