wtorek, 28 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach - pierwsza odsłona


Przez miesiąc będziecie oglądać moje paznokcie. Strach się bać! :D W tym czasie na pewno kupię nowe lakiery (bo ja jestem bardzo konserwatywna jeśli chodzi o ich kolory, prawie wszystkie to czerwienie i róże :)), specjalnie wyselekcjonowane do tej akcji :). Muszę Wam się przyznać, że ja mam z kolorowymi paznokciami nie po drodze. Po pierwsze moje przede wszystkim potrzebują odżywki ;). Po drugie, nawet jak sobie jakoś pięknie pomaluję to od razu muszę zmywać bo na sesjach najczęściej mam mieć nude. Jak widzicie dla mnie ta akcja będzie wyzwaniem :). Mam nadzieję, że podołam ;).

Pierwszy, proponowany przeze mnie kolor na lato, to koralowy nailwear pro od Avon. Kolor coral ;). Idealny odcień czerwieni na cieplejsze miesiące :) Pasuje do marynarskich stylizacji (które są moim wakacyjnym hitem) i do hawajskich kwiatów. Uniwersalny i ładny. Jak Wam się podoba?



19 komentarzy:

  1. Mam słabość do takich kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę w Ciebie i czekam na inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę wątpię, ale zobaczymy, będę się starać :D

      Usuń
  3. Kolorek jest super, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pierwotnie miałam mieć ten stanik na sobie i na jego tle prezentować paznokcie... Ale jakoś tak strasznie wulgarnie to wychodziło ;)

      Usuń
    2. Eeee tam! Na pewno było sexi!

      Usuń
  5. Lubię lakiery w kolorze coralowym. :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek ładny a zdjęcie rzeczywiście jest mocne
    masz ładne paznokcie dlatego przez miesiąc to nie będzie takie straszne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i bardzo ładne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz sie boję :) Żartuję :) Fajne pazurki to miło się ogląda. A kolor - klasyka. Do wszytkiego

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna czerwień i świetny hawaiski stanik :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...