czwartek, 9 maja 2013

Kilka słów i Compeed geniusz dla stóp




Na początku chciałam Wam podziękować. Chodzi o komentarze pod poprzednim postem. Nie byłąm pewna czy go dodawać, ale nie żałuję. Dziękuję :*. Chyba każdy ma jakiś problem z którym musi się uporać...


Teraz pora na właściwą notkę. Ostatnio polecałam Wam odbarwiacz i dobrze się poczułam jako wujek dobra rada ;). Z tego powodu dziś będzie drugi dobry patent - Compeed sztyft przeciw pęcherzom. Preparat ten ma na celu zabezpieczyć stopy przed otarciem i powstaniem pęcherzy ;). Można go dostać w różnych drogeriach i aptekach pewnie też w cenie ok. 20 zł, ale warto wypatrywać promocji w Rossmann lub SuperPharm. Opakowanie to poręczny wysuwany sztyft (idealny do torebki, tylko uwaga, nie lubi wysokich temperatur), jego pojemność to 8 ml. Na jego zakup zdecydowałam się przed ślubem (czyli ponad rok temu - uwaga, jego data przydatności to 36 miesięcy od otwarcia, mam jeszcze czas by zużyć go do końca) bo słyszałam wiele dobrego o tym wynalazku. Szybko przetestowałam i przed weselem moja mama też zakupiła sobie sztyft Compeed ;). Teraz przejdźmy do działania. Powiem krótko: działa :). No dobra, rozpiszę się troszkę ;). Preparatem należy posmarować miejsca podatne na obtarcia. Tworzy on ochronną warstwę, która nie jest widoczna na skórze. Szczerze mówiąc nie wiem jak to dokładnie działa, ale DZIAŁA i to jest dla mnie najważniejsze ;). Sztyft na bosych stopach sprawia, że nawet niewygodne szpilki czy sandałki nosi mi się tak jakbym była w rajstopach. Preparatu używam sporadycznie, na codzień staram się chodzić w butach, które mnie nie mają szans obetrzeć, jednak na specjalne okazje (i nosze szpilki) jest jak znalazł :). Oceniam go na 6/6, a co się będę! Znacie ten genialny sztyft?

Jak widać mój sztyft troszkę się rozpaprał pod wpływem temperatury, jednak nie utrudnia mi to używania

9 komentarzy:

  1. o kurcze nie słyszałam o tym jeszcze ale dobrze, że piszesz o tym produkcie. bardzo mi się przyda. często miewam otarcia gdy długo chodzę w szpilkach. dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny, już chciałabym mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajny! Super, że recenzujesz takie cuda!:

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go przed ubiegłorocznymi wakacjami, z myślą o długich wędrówkach po włoskich uliczkach i zabytkach. Sprawdził się świetnie, choć niestety trochę rozpuścił w plecaku. Ale jest to bardzo udany produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym go sobie zakupić, bo moje stopy lubią mi robić numery, kiedy akurat mam w planach długie piesze wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochanie, ludzie uwielbiają ciebie i twojego bloga, dlatego nie bądź zdziwiona pozytywnym odzewem :)
    kolejna przydatna rzecz! zwłaszcza jak ma się nowe buty :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę,że się poznałyśmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponad 500 km dalej, tego samego dnia na północy Polski również odbyło się spotkanie blogerek :) Maj sprzyja integracji :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...